Συχνές Ερωτήσεις για το Attica e-banking

Το e-banking της Attica Bank. Διαβάστε τις απαντήσεις σε θέματα που θα θέλατε να μας ρωτήσετε.

Τι είναι το Attica e-banking;


Το Attica e-banking είναι το νέο Internet Banking της Attica Bank. Μέσα από μια σύγχρονη και ευέλικτη εφαρμογή, σας δίνεται η δυνατότητα, να διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς σας και να πραγματοποιείτε εγχρήματες συναλλαγές, με μια πληθώρα επιλογών, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Ποια είναι τα οφέλη από την χρήση του Attica e-banking;


Με τη χρήση του Attica e-banking εξασφαλίζετε:
 •     Πρόσβαση στους λογαριασμούς σας 24/7
 •     Ευκολία και ταχύτητα στην ενημέρωση και στην πραγματοποίηση των καθημερινών τραπεζικών συναλλαγών σας.
 •     Υψηλή ασφάλεια μέσω αναγνωρισμένων πρωτοκόλλων ηλεκτρονικής ασφάλειας.
 •     Διασφάλιση του απορρήτου των προσωπικών και τραπεζικών δεδομένων σας.

Πώς μπορώ να γίνω χρήστης της υπηρεσίας του Attica e-banking;


Για να γίνετε χρήστης της υπηρεσίας Attica e-banking, απαιτούμενη προϋπόθεση είναι να έχετε τουλάχιστον έναν λογαριασμό στην Attica Bank. Αίτηση εγγραφής στην υπηρεσία του Attica e-banking μπορείτε να υποβάλετε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας. Τη σύμβαση για την εγγραφή σας στο σύστημα e-banking της Τράπεζας θα την παραλάβετε και θα την υπογράψετε στο κατάστημα της Τράπεζας που υποβάλατε την αίτησή σας και στη συνέχεια, μέσω μηνύματος στο κινητό σας τηλέφωνο και μέσω e-mail στην διεύθυνση ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, θα πάρετε τους προσωρινούς Κωδικούς Πρόσβασής σας. Με αυτούς θα μπορέσετε να συνδεθείτε στην υπηρεσία για πρώτη φορά, και στην πρώτη σύνδεσή σας στο Attica e-banking θα χρειαστεί να τους αλλάξετε.

Πόσο ασφαλής είναι η υπηρεσία του Attica e-banking;


Η Attica Bank βάζει την ηλεκτρονική ασφάλεια σε μέγιστη προτεραιότητα. Στην Attica Bank παρέχουμε προηγμένες μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω Internet, Smartphone ή Tablet. Εφαρμόζουμε συστήματα προηγμένης τεχνολογίας και αναγνωρισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας για την πρόσβασή σας στις υπηρεσίες Attica e-banking, διασφαλίζοντας έτσι το απόρρητο των προσωπικών και τραπεζικών δεδομένων σας. Δημιουργούμε με αυτόν τον τρόπο ένα ασφαλές περιβάλλον για την διαχείριση των λογαριασμών και την πραγματοποίηση των εχρήματων συναλλαγών σας.

Σε περίπτωση αλλαγής αριθμού κινητού τηλεφώνου ή διεύθυνσης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) πώς μπορώ να ενημερώσω την υπηρεσία του Attica e-banking;


Σε περίπτωση αλλαγής του αριθμού του κινητού τηλεφώνου σας, ή της διεύθυνσης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) σας, πρέπει να επισκεφτείτε άμεσα ένα από τα καταστήματα της τράπεζας και να δηλώσετε αυτήν την αλλαγή.

Έχω ξεχάσει τους Κωδικούς Πρόσβασης μου. Ποιά είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω;


Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τους Κωδικούς Πρόσβασής σας, επικοινωνήστε με την με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210 3669000 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας).
Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν ανάλογα με το ποιον Κωδικό σας έχετε ξεχάσει.

O λογαριασμός μου έχει μπλοκαριστεί. Ποιά είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί;


Για την προστασία σας, ο λογαριασμός του Χρήστη μπλοκάρεται μετά από μια σειρά  ανεπιτυχών προσπαθειών εισαγωγής του Μυστικού Κωδικού Πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210 3669000 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας). Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν ανάλογα με το λόγο για τον οποίο μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός σας.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση η Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει ποτέ να αποκαλύψετε τον Μυστικό Κωδικό Πελάτη.

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των Κωδικών Πρόσβασής μου;


Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να αλλάξει τους Κωδικούς Πρόσβασής του μέσω του Attica e-banking.
Στο μενού «Εργασίες Χρήστη», υπάρχουν οι επιλογές «Αλλαγή Κωδικού Πελάτη» και «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού Πελάτη» όπου ο χρήστης μπορεί να αλλάξει αντίστοιχα τους προαναφερθέντες κωδικούς.
Υπενθυμίζεται ότι σε περίπτωση αλλαγής των Κωδικών Πρόσβασης μέσω ενός καναλιού (Attica e-banking ή Attica Mobile), αυτόματα η αλλαγή αυτή  τίθεται σε ισχύ και αφορά την είσοδο του χρήστη σε οποιοδήποτε κανάλι.

Πώς πρέπει να προστατεύω τους Κωδικούς Πρόσβασής μου;


Οι Κωδικοί Πρόσβασης χρησιμεύουν για την αναγνώριση σας από το σύστημα ως χρήστη για  τη σύνδεσή σας στο Attica e-banking.
Για την δική σας μέγιστη ασφάλεια:
 •     Ο Μυστικός Κωδικός Πελάτη (Password) είναι αυστηρά προσωπικός και απόρρητος. Σας συνιστούμε να μην τον καταγράφετε και να μην τον αποκαλύπτετε σε τρίτους.
 •     Μην χρησιμοποιείτε Μυστικούς Κωδικούς που εύκολα μπορεί κάποιος να υποθέσει όπως π.χ. ημερομηνίες γέννησης, ονόματα, τηλέφωνα κ.λ.π.
 •     Εάν υποψιαστείτε ότι με οποιονδήποτε τρόπο έχει διαρρεύσει ο Μυστικός σας Κωδικός (Password), τροποποιείστε τον άμεσα μέσω της επιλογής «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού» στο μενού «Εργασίες Χρήστη».
 •     Αποφεύγετε να κάνετε συναλλαγές στο Attica e-banking από υπολογιστές κοινής χρήσης.

Τι είναι οι Κωδικοί μιας Χρήσης (One–Time–Password ή OTP);


Οι  Κωδικοί μιας Χρήσης (One-Time-Password ή OTP) ενισχύουν την ασφάλειά σας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Πιο συγκεκριμένα, για να έχετε πλήρη πρόσβαση και δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών (διαχειριστικών και εγχρήματων), θα χρειάζεται να εισάγετε και Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) για επιπλέον ασφάλεια. Οι  Κωδικοί μιας Χρήσης (OTP) θα σας ζητούνται μετά την είσοδό σας στο Attica e-banking και μόνο για την εκτέλεση συγκεκριμένων συναλλαγών.
Οι Κωδικοί μιας Χρήσης παράγονται ή αποστέλλονται:
 •     μέσω της συσκευής παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token)
 •     μέσω γραπτού μηνύματος SMS στην συσκευή κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα κατά την αίτησή σας (SMS Token).
Εάν απωλέσετε την συσκευή Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) ή το κινητό σας τηλέφωνο, επικοινωνήστε άμεσα με το Help Desk της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669200 και 801-11-500900 για να απενεργοποιηθούν η συσκευή παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token), ή η υπηρεσία αποστολής Κωδικών μιας Χρήσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS (SMS Token).

Εισάγω τον Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) και αυτός δεν γίνεται αποδεκτός. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;


Ο Κωδικός μιας Χρήσης δεν γίνεται αποδεκτός στις εξής περιπτώσεις:
 •     Έχει ξεπεραστεί ο μέγιστος «χρόνος ζωής» του Κωδικού μιας Χρήσης.
 •     Η συσκευή παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) έχει αποσυγχρονιστεί.
 •     Έχουν προηγηθεί συνεχόμενες λανθασμένες προσπάθειες εισαγωγής του Κωδικού μιας Χρήσης.
Στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε με το Help Desk της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669200 ή 801-11-500900 για να βρεθεί ποιο είναι το πρόβλημα και να λυθεί.

Ποιες εγχρήματες συναλλαγές μπορώ να πραγματοποιήσω μέσω της υπηρεσίας του Attica e-banking;



Οι συναλλαγές που μπορείτε να πραγματοποιήσετε μέσω της υπηρεσίας του Attica  e-banking  είναι οι εξής:
 •     Μεταφορές χρημάτων μεταξύ των λογαριασμών σας.
 •     Μεταφορές χρημάτων σε λογαριασμούς τρίτων της Attica Bank.
 •     Μεταφορές χρημάτων μέσω ΔΙΑΣ σε άλλες τράπεζες του εσωτερικού ή του εξωτερικού.
 •     Πληρωμή λογαριασμών σε Οργανισμούς/Εταιρείες Κοινής ωφέλειας.
 •     Φόρτιση προπληρωμένης κάρτας.
 •     Πληρωμή  πιστωτικών καρτών της Attica Bank.
 •     Πληρωμή πιστωτικών καρτών άλλων τραπεζών.
 •     Δημιουργία Πάγιων Εντολών για Πληρωμή λογαριασμών

Πώς μπορώ να λάβω απόδειξη για κάποια εγχρήματη συναλλαγή που έχω πραγματοποιήσει μέσω του Attica e-banking;


Απόδειξη συναλλαγής μπορείτε να πάρετε με δυο τρόπους:
1.    Αφού πραγματοποιήσετε κάποια εγχρήματη συναλλαγή μέσω του Attica e-banking, κι αυτή ολοκληρωθεί με επιτυχία, τότε εμφανίζεται στην οθόνη σας η επιλογή «Απόδειξη Συναλλαγής». Επιλέγοντάς την, έχετε δυο επιμέρους επιλογές:
 •     να κατεβάσετε και να αποθηκεύσετε την απόδειξη στον υπολογιστή σας
 •     να αποστείλετε την απόδειξη μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email).

2.    Μπορείτε επίσης να επιλέξετε την συναλλαγή «Ιστορικό ενεργειών» μέσα από το μενού «Εργασίες Χρήστη» και εκεί μπορείτε να δείτε για τις συναλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει και υπάρχει διαθέσιμη απόδειξη συναλλαγής μια ένδειξη δίπλα στη συναλλαγή που υποδεικνύει ότι μπορείτε να κάνετε λήψη (downloading) της απόδειξης.

Πώς μπορώ να τροποποιήσω τα Ημερήσια Όρια στις συναλλαγές μου;


Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να τροποποιήσει τα ημερήσια όρια εγχρήματων συναλλαγών που πραγματοποιεί μέσω του Attica e-banking και Attica Mobile στο μενού «Εργασίες Χρήστη» στην επιλογή «Διαχείριση Ημερησίων Ορίων». Θα πρέπει να τονιστεί ότι ο χρήστης δεν μπορεί να ορίσει κάποιο όριο το οποίο θα έχει μεγαλύτερη τιμή από αυτήν που έχει προκαθοριστεί ως ανώτατη τιμή από την Τράπεζα. Τα Ημερήσια Όρια μπορούν να μπουν ανά κατηγορία συναλλαγών και μπορεί να είναι διαφορετικά στο Attica e-banking από το Attica Mobile.

Πώς μπορώ να κάνω αίτηση για χορήγηση καρνέ επιταγών;


Αίτηση για χορήγηση καρνέ επιταγών μπορείτε να κάνετε μέσω της επιλογής «Αίτηση χορήγησης καρνέ επιταγών» στο μενού «Συναλλαγές».

Τι είναι τα Πρότυπα;


Τα Πρότυπα είναι αποθηκευμένες συναλλαγές που χρησιμοποιούνται σε μεταφορές/πληρωμές που επαναλαμβάνετε συχνά . Με τη δημιουργία προτύπων η διαδικασία εκτέλεσης μιας  συναλλαγής γίνεται πιο γρήγορα και η περίπτωση λανθασμένης πληκτρολόγησης των στοιχείων της συναλλαγής μειώνεται.
Τα Πρότυπα χωρίζονται σε δυο (2) βασικές κατηγορίες :
 •      Πρότυπα εγχρήματης Συναλλαγής.
 •      Πρότυπα Δικαιούχου.
Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει ένα πρότυπο εγχρήματης Συναλλαγής ή ένα πρότυπο Δικαιούχου στο μενού «Εργασίες Χρήστη» επιλέγοντας «Διαχείριση Προτύπων»  και «Διαχείριση Δικαιούχων»  αντίστοιχα.

Πώς μπορώ να κάνω διαχείριση των λογαριασμών μου;


Μέσω του μενού «Εργασίες Χρήστη» και επιλέγοντας την καρτέλα «Διαχείριση Λογαριασμών», μπορείτε να επεξεργαστείτε τους λογαριασμούς σας. Συγκεκριμένα μπορείτε να επιλέξετε μια φιλική ονομασία για κάθε λογαριασμό καθώς και το επίπεδο πρόσβασης του. Η φιλική ονομασία και το επίπεδο πρόσβασης ενός λογαριασμού μπορεί να αλλάξει όσες φορές και όταν εσείς το επιθυμήσετε.
Μια επιπλέον δυνατότητα που έχετε είναι να μετακινείτε (drag & drop) στην οθόνη του χαρτοφυλακίου σας την σειρά με την οποία εμφανίζονται οι κατηγορίες των λογαριασμών σας και σε κάθε κατηγορία η σειρά εμφάνισης των λογαριασμών σας.

Τι είναι οι Ειδοποιήσεις (Alerts);


Για την προστασία σας και την ενημέρωση σας σχετικά με την αλλαγή των Κωδικών Πρόσβασής σας στο Attica e-banking ή στο Attica Mobile, η Τράπεζα σας αποστέλλει Ειδοποιήσεις (Alerts) στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω αποστολής SMS ή/και στο e-mail σας. Τις Ειδοποιήσεις αυτές δεν έχετε την επιλογή να μην τις παραλάβετε, για να αποφευχθεί οποιαδήποτε περίπτωση παραβίασης ασφάλειας ή πιθανής απάτης.
Για τις εγχρήματες συναλλαγές σας μέσω του Attica e-banking ή Attica Mobile μπορείτε ο ίδιος να επιλέξετε αν θα λαμβάνετε ή όχι Ειδοποιήσεις. Οι Ειδοποιήσεις αυτές μπορούν να λαμβάνονται στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω αποστολής SMS  ή/και στο e-mail σας και αφορούν την ενημέρωση σας σχετικά με κάποια εγχρήματη συναλλαγή που έχει πραγματοποιηθεί.

Τι είναι τα secure messages;


Η Τράπεζα μπορεί να σας στέλνει μέσα από την εφαρμογή του Attica e-banking ασφαλή μηνύματα με κάποιο θέμα ενδιαφέροντος και στα οποία μπορείτε αν θέλετε να απαντήσετε. Μπορείτε επίσης και εσείς να στείλετε ένα μήνυμα στην Attica Bank μέσα από την συναλλαγή αυτή.

Τι είναι το Αφορολόγητο;


Μέσα από την εφαρμογή Attica e-banking και Attica Mobile μπορείτε να πληροφορηθείτε  για το «Αφορολόγητο», δηλαδή για το ποσό των δαπανών που πραγματοποιήσατε με χρήση των ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής από οποιοδήποτε κανάλι και οι οποίες προσμετρώνται στο αφορολόγητο ποσό. Υπάρχει  ανάλυση των δαπανών αυτών ανά κατηγορία για τα δύο τελευταία οικονομικά έτη.