Μη διαθεσιμότητα Attica e-banking & Attica Mobile 22-23/2/2019

Σας ενημερώνουμε ότι για λόγους τεχνικής αναβάθμισης των πληροφοριακών συστημάτων της Attica Bank οι ψηφιακές υπηρεσίες Attica e-banking και Attica Mobile δεν θα είναι διαθέσιμες από την Παρασκευή 22/02/2019 στις 19:00 έως το Σάββατο 23/02/2019 στις 12:00.

Πληροφορίες

Πληροφορίες σε Νομικά και Γενικά Θέματα

Ασφάλεια Συναλλαγών

Η Attica Bank  σας προσφέρει υψηλού επιπέδου θωρακισμένο περιβάλλον  για να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια μέσα από τις  εφαρμογές  του Attica e-banking και Attica Mobile, όπως περιγράφεται ακολούθως:

  •  Eξειδικευμένα συστήματα ηλεκτρονικής ασφάλειας

    Τα εξειδικευμένα συστήματα ηλεκτρονικής ασφάλειας της Attica Bank ελέγχουν και καταγράφουν όλες τις προσβάσεις και αποτρέπουν μη εξουσιοδοτημένες ενέργειες στα συστήματά της.

  •  Κρυπτογράφηση

    Τα δεδομένα που ανταλλάσσονται σε κάθε συναλλαγή γίνονται με κρυπτογράφηση υψηλού επιπέδου. Το σύστημα κρυπτογράφησης έχει πιστοποιηθεί από διεθνούς κύρους εταιρία που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών. (Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την εγκυρότητα της σελίδας του Attica e-banking και του πιστοποιητικού ασφαλείας, πατώντας το εικονίδιο με το λουκέτο στη γραμμή διεύθυνσης του περιηγητή σας).

  •  Περιηγητές

    Το Attica e-banking και Attica Mobile δεν λειτουργεί και οι συναλλαγές δεν μπορούν να εκτελεστούν σε παλιές εκδόσεις περιηγητών που ενδεχομένως να έχουν πλέον κενά ασφαλείας.

  •  Login

    Η είσοδος στο περιβάλλον του Attica e-banking και Attica Mobile δεν είναι δυνατή μετά από μια σειρά συνεχόμενων ανεπιτυχών προσπαθειών πληκτρολόγησης Κωδικού Πελάτη ή/και Μυστικού Κωδικού.

  •  Μυστικός Κωδικός

    Η Attica Bank σας ζητά να αλλάζετε το Μυστικό σας Κωδικό ανά τακτά χρονικά διαστήματα όπως και σε περιπτώσεις που τα συστήματά μας εντοπίζουν διαφορετική ή ύποπτη συναλλακτική συμπεριφορά. Επίσης σας ζητά να σύνθετους Μυστικούς Κωδικούς για περισσότερη ασφάλεια από υποκλοπές.

  •  Κωδικοί Μιας Χρήσης

    Οι Κωδικοί μιας Χρήσης έχουν σύντομη διάρκεια ζωής (2 λεπτά) και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μία και μόνο συναλλαγή.

  •  Συναλλαγές

    Η εκτέλεση συναλλαγών δεν είναι δυνατή μετά από μια σειρά συνεχόμενων ανεπιτυχών προσπαθειών εισαγωγής του κωδικού μιας χρήσης.

  •  Αποσύνδεση

    Αποσυνδέεστε αυτόματα από το σύστημα ύστερα από ένα συγκεκριμένο χρόνο κατά τον οποίο δεν έχετε προβεί σε κάποια ενέργεια ή συναλλαγή.

  •  Όρια

    Μπορείτε να διαμορφώσετε εσείς οι ίδιοι τα ανώτατα ημερήσια όρια και τα ανώτατα όρια ανά συναλλαγή.

  •  Ειδοποιήσεις

    Η Attica Bank σας ενημερώνει χωρίς χρέωση και ανά πάσα στιγμή μέσω e-mail ή SMS, για αλλαγές που πιθανόν να γίνουν και στους Κωδικούς πρόσβασής σας στο Attica e-banking και Attica Mobile. Η Attica Bank μπορεί να σας ενημερώνει , εφόσον το επιθυμείτε, και για τις εγχρήματες συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο περιβάλλον του Attica e-banking ή Attica Mobile.

Χρήσιμες Συμβουλές

  • Ενημερώνετε τον υπολογιστή σας με τις νεώτερες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος και του περιηγητή (browser) που χρησιμοποιείτε για τις συναλλαγές σας.
  • Στο πρόγραμμα προστασίας από ιούς (antivirus) έχετε ενεργοποιημένο τον έλεγχο σε πραγματικό χρόνο και ρυθμίστε το να ενημερώνεται αυτόματα με την τελευταία έκδοση.
  • Διαγράψτε αμέσως τυχόν e-mails που σας προτρέπουν να δώσετε προσωπικά στοιχεία ή να επισκεφτείτε ιστοσελίδες ή να ανοίξετε συνημμένα αρχεία.
  • Η Attica Bank δεν θα σας ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο να αποκαλύψετε τους Μυστικούς Kωδικούς σας (π.χ. τηλεφωνικά, μέσω e-mail).
  • Καταγράψτε και φυλάξτε τους Kωδικούς σας με τρόπο που να μην είναι δυνατή η υποκλοπή τους.
  • Μην εγκαθιστάτε και χρησιμοποιείτε το Attica Mobile σε συσκευές που έχετε επιτρέψει να έχουν πρόσβαση άλλα άτομα (μέσω του PIN σας ή του fingerprint sensor)
  • Χρησιμοποιείτε το Attica e-banking μόνο μέσω των επίσημων ιστοσελίδων της Attica Bank (www.atticabank.gr ή www.digital.atticabank.gr) και όχι μέσω συνδέσμων (links) σε άλλα sites, μηχανές αναζήτησης ή e-mail.