Συχνές Ερωτήσεις Attica Mobile

Συχνές Ερωτήσεις για την εφαρμογή Attica Mobile.

Τι είναι το Attica Mobile;


Το  Attica Mobile είναι η νέα εφαρμογή της Τράπεζας όπου μέσω αυτής, αφού την εγκαταστήσετε στην συσκευή σας (κινητό τηλέφωνο ή tablet), σας δίνεται η δυνατότητα να διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς σας και να πραγματοποιείτε εγχρήματες συναλλαγές, μέσω πληθώρας επιλογών, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Ποια είναι τα οφέλη από την χρήση του Attica Mobile;

   
Με τη χρήση του Attica Mobile εξασφαλίζετε:
 •     Πρόσβαση στους λογαριασμούς σας 24/7.
 •     Ευκολία και ταχύτητα στην ενημέρωση και στην πραγματοποίηση των καθημερινών τραπεζικών συναλλαγών σας.
 •     Υψηλή ασφάλεια μέσω αναγνωρισμένων πρωτοκόλλων ηλεκτρονικής ασφάλειας.
 •     Διασφάλιση του απορρήτου των προσωπικών και τραπεζικών δεδομένων σας.

Πώς μπορώ να γίνω χρήστης της εφαρμογής του Attica Mobile;


Για να γίνετε χρήστης της εφαρμογής του Attica Mobile,  απαιτούμενη προϋπόθεση αποτελεί η εγγραφή σας στο Attica e-banking. Μέσω του λογαριασμού σας στο Attica e-banking, μπορείτε να εγγραφείτε στην εφαρμογή του Attica Mobile και στην συνέχεια να την εγκαταστήστε στην συσκευή σας.  Εφόσον πραγματοποιηθούν τα προαναφερθέντα βήματα, μπορείτε πλέον να κάνετε χρήση του Attica Mobile.

Πόσο ασφαλής είναι η υπηρεσία του Attica Mobile;


Η  Attica Bank βάζει την ασφάλεια σας σε μέγιστη προτεραιότητα. Στην Attica Bank παρέχουμε προηγμένες μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω Internet, Smartphone ή Tablet. Εφαρμόζουμε συστήματα προηγμένης τεχνολογίας και αναγνωρισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας για την πρόσβασή σας στην υπηρεσία Attica Mobile, διασφαλίζοντας έτσι το απόρρητο των προσωπικών και τραπεζικών δεδομένων σας. Δημιουργούμε  με αυτόν τον τρόπο ένα ασφαλές περιβάλλον για την διαχείριση των λογαριασμών και την πραγματοποίηση των εχρήματων συναλλαγών σας.

Έχω ξεχάσει τους Κωδικούς Πρόσβασης μου. Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί;


Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τους Κωδικούς Πρόσβασής σας, επικοινωνήστε με την με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210 3669000 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας).
Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν  ανάλογα με το ποιον Κωδικό σας έχετε ξεχάσει.
 

O λογαριασμός μου έχει μπλοκαριστεί. Ποιά είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί;


Για την προστασία σας, ο λογαριασμός του Χρήστη μπλοκάρεται μετά από μια σειρά  ανεπιτυχών προσπαθειών εισαγωγής του Μυστικού Κωδικού Πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210 3669000 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας). Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν ανάλογα με το λόγο για τον οποίο μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός σας.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση η Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει ποτέ να αποκαλύψετε τον Μυστικό Κωδικό Πελάτη.

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των Κωδικών Πρόσβασής μου μέσω του Attica Mobile;


Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να αλλάξει τους Κωδικούς Πρόσβασής μέσω του Attica Mobile. Επιλέγοντας το εικονίδιο «Χρήστης», θα βρει τις επιλογές «Αλλαγή Κωδικού Πελάτη» και «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού», από όπου μπορεί να πραγματοποιήσει τις αντίστοιχες αλλαγές.
Υπενθυμίζεται ότι σε περίπτωση αλλαγής των Κωδικών Πρόσβασης μέσω ενός καναλιού (Attica e-banking ή Attica Mobile), αυτόματα η αλλαγή αυτή  τίθεται σε ισχύ και αφορά την είσοδο του χρήστη σε οποιοδήποτε κανάλι.

Πώς μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή του Attica Mobile;


Για να συνδεθείτε στην εφαρμογή του Attica Mobile υπάρχουν τρείς (3) διαφορετικοί τρόποι:
 •     Μέσω  των Κωδικών Πρόσβασης
Εισάγετε το username και το password που χρησιμοποιείτε στο e-banking
 •     Μέσω PIN
Επιλέξτε το user avatar και αν η συσκευή σας είναι εγγεγραμμένη θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη οθόνη που πρέπει να εισάγετε τον κωδικό PIN που έχετε ορίσει κατά τη Διαχείριση Συσκευών.
 •     Μέσω Fingerprint
Επιλέξτε το user avatar και αν η συσκευή σας είναι εγγεγραμμένη θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη οθόνη που σας ενημερώνει για το πότε πρέπει να εισάγετε το fingerprint σας.

Πώς πρέπει να προστατεύω τους Κωδικούς Πρόσβασής μου;


Οι Κωδικοί Πρόσβασης χρησιμεύουν για την αναγνώριση σας από το σύστημα ως χρήστη για  τη σύνδεσή σας στο Attica Mobile.
Για την δική σας μέγιστη ασφάλεια:
 •     Ο Μυστικός Κωδικός Πελάτη (Password) είναι αυστηρά προσωπικός και απόρρητος. Σας συνιστούμε να μην τον καταγράφετε και να μην τον αποκαλύπτετε σε τρίτους.
 •     Μην χρησιμοποιείτε Μυστικούς Κωδικούς που εύκολα μπορεί κάποιος να υποθέσει όπως π.χ. ημερομηνίες γέννησης, ονόματα, τηλέφωνα κ.λπ.
 •     Εάν υποψιαστείτε ότι με οποιονδήποτε τρόπο έχει διαρρεύσει ο Μυστικός σας Κωδικός (Password), τροποποιείστε τον άμεσα μέσω της επιλογής «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού» στο μενού «Εργασίες Χρήστη».

Τι είναι οι Κωδικοί Μιας Χρήσης (One–Time–Password ή OTP);


Οι  Κωδικοί μιας Χρήσης (One-Time-Password ή OTP) ενισχύουν την ασφάλειά σας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Πιο συγκεκριμένα, για να έχετε πλήρη πρόσβαση και δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών (διαχειριστικών και εγχρήματων), θα χρειάζεται να εισάγετε και Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) για επιπλέον ασφάλεια. Οι  Κωδικοί μιας Χρήσης (OTP) θα σας ζητούνται μετά την είσοδό σας στο Attica e-banking και μόνο για την εκτέλεση συγκεκριμένων συναλλαγών.
Οι Κωδικοί μιας Χρήσης παράγονται ή αποστέλλονται:
 •     μέσω της συσκευής παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token)
 •     μέσω γραπτού μηνύματος SMS στην συσκευή κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα κατά την αίτησή σας (SMS Token).
Εάν απωλέσετε την συσκευή Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) ή το κινητό σας τηλέφωνο, επικοινωνήστε άμεσα με το Help Desk της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669200 και 801-11-500900 για να απενεργοποιηθούν η συσκευή παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token), ή η υπηρεσία αποστολής Κωδικών μιας Χρήσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS (SMS Token).

Εισάγω τον Κωδικό μιας Χρήσης (One–Time–Password ή OTP) και αυτός δεν γίνεται αποδεκτός. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;


Ο Κωδικός μιας Χρήσης δεν γίνεται αποδεκτός στις εξής περιπτώσεις:
 •     Έχει ξεπεραστεί ο μέγιστος «χρόνος ζωής» του Κωδικού μιας Χρήσης.
 •     Η συσκευή παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) έχει αποσυγχρονιστεί.
 •     Όταν έχουν προηγηθεί συνεχόμενες λανθασμένες προσπάθειες εισαγωγής του Κωδικού μιας Χρήσης.
Στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε με το Help Desk της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669200 ή 801-11-500900 για να βρεθεί ποιο είναι το πρόβλημα και να λυθεί.

Ποιες εγχρήματες συναλλαγές μπορώ να πραγματοποιήσω μέσω της υπηρεσίας του Attica Mobile;


Οι συναλλαγές που μπορείτε να πραγματοποιήσετε μέσω της εφαρμογής του Attica Mobile  είναι οι εξής:
 •     Μεταφορές χρημάτων μεταξύ των προσωπικών λογαριασμών σας.
 •     Μεταφορές χρημάτων μεταξύ λογαριασμών της Attica Bank.
 •     Μεταφορές χρημάτων μεσώ ΔΙΑΣ σε άλλες τράπεζες του εσωτερικού ή του εξωτερικού.
 •     Πληρωμή λογαριασμών σε Οργανισμούς / Εταιρείες Κοινής ωφέλειας.
 •     Φόρτιση προπληρωμένης κάρτας.
 •     Πληρωμή  πιστωτικών καρτών της Attica Bank.
 •     Πληρωμή πιστωτικών καρτών άλλων τραπεζών.

Πώς μπορώ να παραλάβω απόδειξη για κάποια εγχρήματη συναλλαγή που έχω πραγματοποιήσει μέσω του Attica Mobile;


Απόδειξη συναλλαγής μπορείτε να πάρετε με δυο τρόπους:
1.    Αφού πραγματοποιήσετε κάποια εγχρήματη συναλλαγή μέσω του Attica Mobile, κι αυτή ολοκληρωθεί με επιτυχία, τότε εμφανίζεται στην οθόνη σας η επιλογή «Απόδειξη Συναλλαγής». Επιλέγοντάς την, μπορείτε να την δείτε και να την αποστείλετε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email).
2.    Μπορείτε επίσης να επιλέξετε την συναλλαγή «Ιστορικό ενεργειών» (σήμα διαγράμματος) μέσα από το μενού του «Χρήστη» και εκεί μπορείτε να δείτε για τις συναλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει και υπάρχει διαθέσιμη απόδειξη συναλλαγής μια ένδειξη δίπλα στη συναλλαγή που υποδεικνύει ότι μπορείτε να κάνετε λήψη (downloading) της απόδειξης.

Τι είναι οι αγαπημένοι λογαριασμοί στο Attica Mobile;

   
Οι αγαπημένοι λογαριασμοί είναι οι λογαριασμοί που έχετε επιλέξει εσείς πατώντας το εικονίδιο «καρδούλα» δίπλα από τον κάθε λογαριασμό έτσι ώστε να εμφανίζονται κατά την είσοδο σας στην εφαρμογή του Attica Mobile.

Τι είναι τα Πρότυπα;


Τα Πρότυπα είναι αποθηκευμένες συναλλαγές που χρησιμοποιούνται σε μεταφορές/πληρωμές που επαναλαμβάνετε συχνά . Με τη δημιουργία προτύπων η εκτέλεση των συναλλαγών γίνεται πιο γρήγορα και η περίπτωση λανθασμένης πληκτρολόγησης μειώνεται.
Τα Πρότυπα χωρίζονται σε δυο (2) βασικές κατηγορίες :
 •     Πρότυπα εγχρήματης Συναλλαγής.
 •     Πρότυπα Δικαιούχου.

Τι είναι οι Ειδοποιήσεις (Alerts);


Για την προστασία σας και την ενημέρωση σας σχετικά με την αλλαγή των Κωδικών Πρόσβασής σας στο Attica e-banking ή στο Attica Mobile, η Τράπεζα σας αποστέλλει Ειδοποιήσεις (Alerts) στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω αποστολής SMS ή/και στο e-mail σας. Τις Ειδοποιήσεις αυτές δεν έχετε την επιλογή να μην τις παραλάβετε, για να αποφευχθεί οποιαδήποτε περίπτωση παραβίασης ασφάλειας ή πιθανής απάτης.
Για τις εγχρήματες συναλλαγές σας μέσω του Attica e-banking ή Attica Mobile μπορείτε ο ίδιος να επιλέξετε αν θα λαμβάνετε ή όχι Ειδοποιήσεις. Οι Ειδοποιήσεις αυτές μπορούν να λαμβάνονται στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω αποστολής SMS  ή/και στο e-mail σας και αφορούν την ενημέρωση σας σχετικά με κάποια εγχρήματη συναλλαγή που έχει πραγματοποιηθεί.

Τι είναι τα secure messages;


Η Τράπεζα μπορεί να σας στέλνει μέσα από την εφαρμογή του Attica e-banking ασφαλή μηνύματα με κάποιο θέμα ενδιαφέροντος. Σε περίπτωση που έχετε λάβει ένα τέτοιο μήνυμα θα δείτε ότι στο μενού «Χρήστης» και ειδικότερα στα «μηνύματα» υπάρχει αντίστοιχη ένδειξη.

Τι είναι το Αφορολόγητο;


Μέσα από την εφαρμογή Attica e-banking και Attica Mobile μπορείτε να πληροφορηθείτε  για το «Αφορολόγητο», δηλαδή για το ποσό των δαπανών που πραγματοποιήσατε με χρήση των ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής από οποιοδήποτε κανάλι και οι οποίες προσμετρώνται στο αφορολόγητο ποσό. Υπάρχει  ανάλυση των δαπανών αυτών ανά κατηγορία (διάγραμμα) για τα δύο τελευταία οικονομικά έτη.