Συχνές Ερωτήσεις Attica Mobile

Συχνές Ερωτήσεις για την εφαρμογή Attica Mobile.

Τι είναι το Attica Mobile;

Το Attica Mobile είναι η υπηρεσία Mobile Banking της Attica Bank. Μέσω αυτής, αφού την εγκαταστήσετε στην συσκευή σας (κινητό τηλέφωνο ή tablet), σας δίνεται η δυνατότητα να διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς σας και να πραγματοποιείτε εγχρήματες συναλλαγές, μέσω πληθώρας επιλογών, 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Η εφαρμογή Attica Mobile είναι διαθέσιμη σε Google Play και App Store.

Ποια είναι τα οφέλη από την χρήση του Attica Mobile;

Με τη χρήση της υπηρεσίας Attica Mobile εξασφαλίζετε:

  • Πρόσβαση στους λογαριασμούς σας 24/7
  • Ευκολία και ταχύτητα στην ενημέρωση και στην πραγματοποίηση των καθημερινών τραπεζικών συναλλαγών σας.
  • Υψηλή ασφάλεια μέσω αναγνωρισμένων πρωτοκόλλων ηλεκτρονικής ασφάλειας.
  • Διασφάλιση του απορρήτου των προσωπικών και τραπεζικών δεδομένων σας.

Πώς μπορώ να γίνω χρήστης της εφαρμογής του Attica Mobile;

Εγγραφείτε on-line και δωρεάν στην υπηρεσία πατώντας εδώ.

Eπιλέξτε On-line Εγγραφή στο Attica e-banking και ακολουθήστε ένα-ένα τα βήματα. Η διαδικασία είναι απλή και κρατάει μόλις λίγα λεπτά. Απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή είναι να έχετε τουλάχιστον έναν ενεργό λογαριασμό ή ενεργή πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στην Attica Bank και να έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail) στην Τράπεζα. Οι κωδικοί σας εκδίδονται online και μπορείτε άμεσα να συνδεθείτε στην υπηρεσία Attica e-banking και Attica Mobile.

Εναλλακτικά, μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία σε οποιοδήποτε κατάστημα της Attica Bank. Το κόστος για την έκδοση των κωδικών από το κατάστημα είναι €5.

Πόσο ασφαλής είναι η υπηρεσία του Attica Mobile;

Η Attica Bank φροντίζει για την μέγιστη δυνατή ασφάλεια των συναλλαγών σας, εφαρμόζοντας συστήματα προηγμένης τεχνολογίας και αναγνωρισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας για την πρόσβασή σας στις υπηρεσίες Attica e-banking.

Παρέχουμε προηγμένες μεθόδους διασφάλισης των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω Internet, Smartphone ή Tablet διασφαλίζοντας έτσι το απόρρητο των προσωπικών και τραπεζικών σας δεδομένων. Από την πλευρά σας, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε υπολογιστές και συσκευές που ελέγχετε οι ίδιοι και να μην αποκαλύπτετε σε τρίτους τους κωδικούς σας.

Επιπλέον, ο 8ψήφιος κωδικός (One Time Password) που λαμβάνετε κάθε φορά που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε τόσο διαχειριστικές όσο και εγχρήματες συναλλαγές, ενισχύει ακόμη περισσότερο την ασφάλεια των συναλλαγών σας, καθώς δημιουργείται βάσει των στοιχείων της συναλλαγής που έχετε επιλέξει να ολοκληρώσετε και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για την συγκεκριμένη συναλλαγή.

Έχω ξεχάσει τους Κωδικούς Πρόσβασης μου. Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί;


Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τους Κωδικούς Πρόσβασής σας, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000 , 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας).

Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν.
 

O λογαριασμός μου έχει μπλοκαριστεί. Ποιά είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί;


Για την προστασία σας, ο λογαριασμός του Χρήστη μπλοκάρεται μετά από μια σειρά ανεπιτυχών προσπαθειών εισαγωγής του Μυστικού Κωδικού Πελάτη. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε με επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000, 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας). Οι αρμόδιοι υπάλληλοι θα σας καθοδηγήσουν σχετικά με τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν ανάλογα με το λόγο για τον οποίο μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός σας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση η Τράπεζα δεν θα σας ζητήσει ποτέ να αποκαλύψετε τον Μυστικό Κωδικό Πελάτη.

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των Κωδικών Πρόσβασής μου μέσω του Attica Mobile;

Έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τους Κωδικούς Πρόσβασής σας μέσω του Attica Mobile. Επιλέγοντας το εικονίδιο «Χρήστης», θα βρείτε τις επιλογές «Αλλαγή Κωδικού Πελάτη» και «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού» όπου μπορείτε να αλλάξετε αντίστοιχα τους προαναφερθέντες κωδικούς.

Υπενθυμίζεται ότι σε περίπτωση αλλαγής των Κωδικών Πρόσβασης μέσω ενός καναλιού (Attica e-banking ή Attica Mobile), αυτόματα η αλλαγή αυτή τίθεται σε ισχύ και αφορά στην είσοδο του χρήστη σε οποιοδήποτε κανάλι.

Πώς μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή του Attica Mobile;

Για να συνδεθείτε στην εφαρμογή του Attica Mobile υπάρχουν τρείς (3) διαφορετικοί τρόποι:

  • Μέσω των Κωδικών Πρόσβασης: Εισάγετε τον Κωδικό Πελάτη (username) και το Μυστικό Κωδικό (password) που χρησιμοποιείτε στο Attica e-banking.
  • Μέσω PIN: Επιλέξτε το user avatar και αν η συσκευή σας είναι εγγεγραμμένη θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη οθόνη που πρέπει να εισάγετε τον κωδικό PIN που έχετε ορίσει κατά τη «Διαχείριση Συσκευών».
  • Μέσω Fingerprint ή Faceid (εφόσον η συσκευή σας το υποστηρίζει): Επιλέξτε το user avatar και αν η συσκευή σας είναι εγγεγραμμένη θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη οθόνη που σας ενημερώνει για το πότε πρέπει να εισάγετε το fingerprint σας είτε για το πότε πρέπει να αναγνωριστεί το faceid από τη συσκευή σας.

Πώς πρέπει να προστατεύω τους Κωδικούς Πρόσβασής μου;

Οι Κωδικοί Πρόσβασης χρησιμεύουν για την αναγνώρισή σας από το σύστημα ως χρήστη για τη σύνδεσή σας στο Attica Mobile. Για την δική σας μέγιστη ασφάλεια:

  • Ο Μυστικός Κωδικός Πελάτη (Password) είναι αυστηρά προσωπικός και απόρρητος. Σας συνιστούμε να μην τον καταγράφετε και να μην τον αποκαλύπτετε σε τρίτους
  • Μην χρησιμοποιείτε Μυστικούς Κωδικούς που εύκολα μπορεί κάποιος να υποθέσει όπως π.χ. ημερομηνίες γέννησης, ονόματα, τηλέφωνα κ.λ.π
  • Εάν υποψιαστείτε ότι με οποιονδήποτε τρόπο έχει διαρρεύσει ο Μυστικός σας Κωδικός (Password), τροποποιείστε τον άμεσα μέσω της επιλογής «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού» στο μενού που θα εμφανιστεί μετά την επιλογή του εικονιδίου «Χρήστης»
  • Αποφεύγετε να κάνετε συναλλαγές στο Attica Mobile από smartphones και tablets τρίτων.

Τι είναι οι Κωδικοί Μιας Χρήσης (One–Time–Password ή OTP);

Για να έχετε πλήρη πρόσβαση και δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών (διαχειριστικών και εγχρήματων), χρειάζεται να εισάγετε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP). Ο Κωδικός μιας Χρήσης (One-Time-Password ή OTP) ενισχύει ακόμη περισσότερο την ασφάλεια των συναλλαγών σας, καθώς δημιουργείται βάσει των στοιχείων της συναλλαγής που έχετε επιλέξει να ολοκληρώσετε και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο για την συγκεκριμένη συναλλαγή. Πιο συγκεκριμένα, για να έχετε πλήρη πρόσβαση και δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών (διαχειριστικών και εγχρήματων), θα χρειάζεται να εισάγετε Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) για επιπλέον ασφάλεια για την εκτέλεση της συναλλαγής. Ο Κωδικός μιας Χρήσης παράγεται ή αποστέλλεται:

  • μέσω της συσκευής παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token)
  • μέσω γραπτού μηνύματος SMS στην συσκευή κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα κατά την αίτησή σας (SMS Token)

Εάν χάσετε την συσκευή Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) ή το κινητό σας τηλέφωνο, επικοινωνήστε άμεσα με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000, 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας) για να απενεργοποιηθεί η συσκευή παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) ή η υπηρεσία αποστολής Κωδικών μιας Χρήσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS (SMS Token).

Εισάγω τον Κωδικό μιας Χρήσης (One–Time–Password ή OTP) και αυτός δεν γίνεται αποδεκτός. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Ο Κωδικός μιας Χρήσης δεν γίνεται αποδεκτός στις εξής περιπτώσεις:

  • Έχει ξεπεραστεί ο μέγιστος «χρόνος ζωής» του Κωδικού μιας Χρήσης που είναι τα 2 λεπτά.
  • Έχουν προηγηθεί 3 συνεχόμενες λανθασμένες προσπάθειες εισαγωγής του Κωδικού μιας Χρήσης.
  • Όταν έχετε ζητήσει 5 συνεχόμενες φορές Κωδικό μιας Χρήσης και δεν τον έχετε χρησιμοποιήσει.
  • Όταν προσπαθείτε να καταχωρήσετε Κωδικό μιας Χρήσης που παραλάβατε από διαφορετική συναλλαγή
  • Όταν η συσκευή παραγωγής Κωδικών μιας Χρήσης (Hardware Token) έχει αποσυγχρονιστεί.

Στις παραπάνω περιπτώσεις, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στα τηλέφωνα 210-3669000 , 210-3669600 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας).

Ποιες εγχρήματες συναλλαγές μπορώ να πραγματοποιήσω μέσω της υπηρεσίας του Attica Mobile;

Οι συναλλαγές που μπορείτε να πραγματοποιήσετε μέσω της υπηρεσίας Attica Mobile είναι οι εξής:

  • Μεταφορές μεταξύ των λογαριασμών σας
  • Μεταφορές σε λογαριασμούς τρίτων της Attica Bank
  • Μεταφορές μέσω ΔΙΑΣ σε άλλες τράπεζες του εσωτερικού ή του εξωτερικού (εντός SEPA)
  • Πληρωμή λογαριασμών σε Οργανισμούς/Εταιρείες Κοινής ωφέλειας
  • Φόρτιση προπληρωμένης κάρτας
  • Πληρωμή Πιστωτικών καρτών της Attica Bank
  • Πληρωμή Πιστωτικών καρτών άλλων τραπεζών
  • Δημιουργία Πάγιων Εντολών για Πληρωμή λογαριασμών

Πώς μπορώ να παραλάβω απόδειξη για κάποια εγχρήματη συναλλαγή που έχω πραγματοποιήσει μέσω του Attica Mobile;

Απόδειξη συναλλαγής μπορείτε να πάρετε με δυο τρόπους:

1. Αφού πραγματοποιήσετε κάποια εγχρήματη συναλλαγή μέσω του Attica Mobile, κι αυτή ολοκληρωθεί με επιτυχία, τότε εμφανίζεται στην οθόνη σας η επιλογή «Απόδειξη Συναλλαγής». Επιλέγοντάς την, εμφανίζεται στην οθόνη σας η Απόδειξη Συναλλαγής. Επιλέγοντας «Κοινή χρήση», έχετε δυο επιμέρους επιλογές:

  • να αποθηκεύσετε την απόδειξη στην συσκευή σας
  • να αποστείλετε την απόδειξη μέσω κάποιας άλλης εφαρμογής (π.χ email)

2. Επιλέγοντας «Ιστορικό ενεργειών» από το μενού που εμφανίζεται με την επιλογή του εικονιδίου «Χρήστης», μπορείτε να δείτε τις εγχρήματες συναλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει και να «κατεβάσετε» (download) τις αποδείξεις παραλαβής.

Τι είναι οι αγαπημένοι λογαριασμοί στο Attica Mobile;

   
Οι αγαπημένοι λογαριασμοί είναι οι λογαριασμοί που ορίζετε εσείς, για να εμφανίζονται κατά την είσοδό σας στην εφαρμογή Attica Mobile. Για να ορίσετε έναν Λογαριασμό ως αγαπημένο, επιλέγετε το εικονίδιο «καρδούλα» που βρίσκεται άνω δεξιά (iOS) είτε μέσα στην καρτέλα του κάθε λογαριασμού (Android). 

Τι είναι τα Πρότυπα;

Τα Πρότυπα είναι αποθηκευμένες συναλλαγές που χρησιμοποιούνται σε μεταφορές/πληρωμές που επαναλαμβάνετε συχνά. Με τη δημιουργία προτύπων η διαδικασία εκτέλεσης μιας συναλλαγής γίνεται πιο γρήγορα και η περίπτωση λανθασμένης πληκτρολόγησης των στοιχείων της συναλλαγής μειώνεται.

Τα Πρότυπα χωρίζονται σε δυο (2) βασικές κατηγορίες :

  • Πρότυπα εγχρήματης Συναλλαγής.
  • Πρότυπα Δικαιούχου.

Μπορείτε να δημιουργήσετε πρότυπο εγχρήματης Συναλλαγής στο στάδιο λήψης της Απόδειξης Συναλλαγής σε μια μόλις ολοκληρωμένη εγχρήματη συναλλαγή σας. Όσον αφορά στα Πρότυπα Δικαιούχων, μπορείτε να τα δημιουργήσετε μέσω του Attica e-banking και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε τους αποθηκευμένους δικαιούχους στις εγχρήματες συναλλαγές του Attica Mobile σας

Τι είναι οι Ειδοποιήσεις (Alerts);

Για την προστασία σας και την ενημέρωση σας σχετικά με την αλλαγή των Κωδικών Πρόσβασής σας στο Attica e-banking ή στο Attica Mobile, η Τράπεζα σας αποστέλλει Ειδοποιήσεις (Alerts) στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω αποστολής SMS ή/και στο e-mail σας. Τις Ειδοποιήσεις αυτές δεν έχετε την επιλογή να μην τις παραλάβετε, για να αποφευχθεί οποιαδήποτε περίπτωση παραβίασης ασφάλειας ή πιθανής απάτης.

Για τις εγχρήματες συναλλαγές σας μέσω του Attica e-banking ή Attica Mobile μπορείτε ο ίδιος να επιλέξετε αν θα λαμβάνετε ή όχι Ειδοποιήσεις. Οι Ειδοποιήσεις αυτές μπορούν να λαμβάνονται στο κινητό σας τηλέφωνο μέσω αποστολής SMS ή/και στο e-mail σας και αφορούν την ενημέρωσή σας σχετικά με κάποια εγχρήματη συναλλαγή που έχει πραγματοποιηθεί.

Τι είναι τα secure messages;


Μέσω της λειτουργικότητας των secure messages, λαμβάνετε με ασφαλή τρόπο ενημερωτικά μηνύματα από την Attica Βank.

Τι είναι το Αφορολόγητο;


Μέσα από την εφαρμογή Attica e-banking και Attica Mobile μπορείτε να πληροφορηθείτε για το «Αφορολόγητο», δηλαδή για το ποσό των δαπανών που πραγματοποιήσατε με χρήση των ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής από οποιοδήποτε κανάλι και οι οποίες λαμβάνονται υπόψη στο αφορολόγητο ποσό. Υπάρχει ανάλυση των δαπανών αυτών ανά κατηγορία για τα δύο τελευταία οικονομικά έτη.