Android Attica Mobile

Καλώς ορίσατε στο νέο Mobile banking της Attica Bank! Από τώρα και στο εξής μπορείτε να κάνετε τις Τραπεζικές συναλλαγές σας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια από όπου κι αν βρίσκεστε!

Διαχειριστείτε τους λογαριασμούς σας με αυτονομία από την Android ή iOS συσκευή σας με μια σειρά από επιλογές που βρίσκονται στη διάθεσή σας!

Εισαγωγή

Τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής Attica Mobile είναι:
• Η εύκολη και γρήγορη πρόσβαση
• Η εύκολη και γρήγορη χρήση
• Η άμεση πληροφόρηση για τα οικονομικά στοιχεία των τραπεζικών λογαριασμών σας
• Η δυνατότητα εγχρήματων συναλλαγών

Ρυθμίσεις

Εγκατάσταση εφαρμογής Attica Mobile

Για να εγκαταστήσετε την εφαρμογή στη συσκευή σας, θα πρέπει να μεταβείτε στο Play Store και να κάνετε αναζήτηση της εφαρμογής Attica Bank . Θα εμφανιστεί η αντίστοιχη εφαρμογή. Την επιλέγετε και την εγκαθιστάτε στην Android συσκευή σας.

Η εφαρμογή είναι δωρεάν και υπάρχει και στο App Store για iOS λειτουργικό.

Αρχική Οθόνη

Στο tablet, στην αρχική οθόνη, στο κάτω μέρος παρατηρούνται τέσσερα εικονίδια:

  1. Οι Συναλλαγματικές Ισοτιμίες του ευρώ (€). Πατώντας στο αντίστοιχο εικονίδιο , οδηγείστε σε μια νέα οθόνη που περιέχει λίστα με τις ισοτιμίες των κυριότερων νομισμάτων. Για κάθε νόμισμα μπορείτε να δείτε ένα διάγραμμα που απεικονίζει την μεταβολή της συναλλαγματικής ισοτιμίας του σε σχέση με το Ευρώ για την τελευταία εβδομάδα, μήνα ή χρόνο.

  1. Τα Σημεία εξυπηρέτησης , όπου απεικονίζονται όλα τα σημεία εξυπηρέτησης της Attica Bank στο γεωγραφικό χάρτη της Ελλάδας (Καταστήματα, ATMs). Με επιλογή μιας συγκεκριμένης τοποθεσίας εμφανίζονται τα στοιχεία του συγκεκριμένου σημείου (διεύθυνση, τηλέφωνο και ώρες λειτουργίας).
  2. Η Επικοινωνία : εδώ θα βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας της Τράπεζας (Διεύθυνση, email, Τηλέφωνο).
  3. Οι Ρυθμίσεις , όπου μπορείτε να επιλέξετε την γλώσσα πλοήγησής σας στην εφαρμογή. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι Αγγλικά ή Ελληνικά.

Αντίστοιχα στο κινητό τηλέφωνο, στην αρχική οθόνη, πατώντας στην επιλογή «Υπηρεσίες» οδηγείστε σε νέα οθόνη που περιέχει τις τέσσερις προαναφερθείσες επιλογές.

Login

Διαδικασία login

Για να κάνετε login στην εφαρμογή υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τρόποι:

  • Μέσω Κωδικού Πελάτη (username) και Μυστικού Κωδικού (password)

Εισάγετε τον Κωδικό Πελάτη (username) και τον Μυστικό Κωδικό (password) που χρησιμοποιείτε στο Attica e-banking. Είναι ο μόνος τρόπος για να μπείτε στην εφαρμογή όταν χρησιμοποιείτε για πρώτη φορά το Attica Mobile στη συγκεκριμένη συσκευή.

Tablet
Κινητό τηλέφωνο
  • Μέσω PIN

Πατήστε πάνω στο εικονίδιο χρήστη (user avatar) και εφόσον η συσκευή σας είναι ήδη εγγεγραμμένη θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη οθόνη που πρέπει να εισάγετε τον κωδικό PIN που έχετε ορίσει. (Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στην παράγραφο «Διαχείριση συσκευών»).

Tablet
Κινητό τηλέφωνο


• Μέσω Fingerprint

Πατήστε πάνω στο εικονίδιο χρήστη (user avatar) και αν η συσκευή σας είναι ήδη εγγεγραμμένη θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη οθόνη όπου καθοδηγείστε για το πώς πρέπει να εισάγετε το fingerprint. (Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στην παράγραφο «Διαχείριση συσκευών»).

Με την είσοδό σας στο Attica Mobile, μεταφέρεστε στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής (dashboard). Αρχικά, η κεντρική σελίδα είναι όπως φαίνεται στις εικόνες που ακολουθούν, τόσο για το tablet όσο και για το κινητό τηλέφωνο.

Tablet
Κινητό τηλέφωνο

Στο πάνω μέρος της κεντρικής οθόνης του tablet βλέπετε τα εξής:

  • Το εικονίδιο των Συναλλαγών το οποίο σας μεταφέρει στο μενού των Συναλλαγών. Για περισσότερες λεπτομέρειες βλέπε κεφάλαιο «Συναλλαγές».
  • Το κουμπί με το avatar το οποίο σας μεταφέρει στο μενού του Χρήστη. Για περισσότερες λεπτομέρειες βλέπε κεφάλαιο «Χρήστης».
  • Το logo της Attica Bank το οποίο και σας μεταφέρει στο μενού των Υπηρεσιών, όπου έχετε την δυνατότητα να δείτε τις Συναλλαγματικές Ισοτιμίες και τα Σημεία Εξυπηρέτησης μέσα από την εφαρμογή όπως ακριβώς στην αρχική οθόνη.

Στην αριστερή πλευρά βλέπετε:

  • όλους τους λογαριασμούς σας, τα δάνεια, τις προθεσμιακές καταθέσεις, τα αμοιβαία κεφάλαια, τις κάρτες σας

Η δεξιά πλευρά του dashboard (Tablet) περιέχει:

  • πληροφορίες για το «Αφορολόγητο»
  • τις «Προσεχείς Συναλλαγές»

Στο κινητό τηλέφωνο παρουσιάζεται μια στήλη με πληροφορίες για την κεντρική σελίδα (dashboard).

Στο άνω τμήμα (header) υπάρχει το μενού των διαθέσιμων επιλογών της εφαρμογής που χωρίζεται σε 4 κατηγορίες:

  • Το Χαρτοφυλάκιο , όπου ο Χρήστης μπορεί να δει, να διαχειριστεί τους λογαριασμούς του και να τους ταξινομήσει σε αγαπημένους.
  • Τις Συναλλαγές , όπου μπορούν να εκτελεστούν ενδοτραπεζικές και μέσω ΔΙΑΣ μεταφορές χρημάτων και πληρωμές λογαριασμών ή Πιστωτικών Καρτών.
  • Τον Χρήστη , όπου μπορεί να γίνει η αλλαγή των κωδικών του χρήστη, η διαχείριση των συσκευών του καθώς και οι ρυθμίσεις των ειδοποιήσεων που μπορεί να λάβει.
  • Τις Υπηρεσίες , όπου παρουσιάζονται οι Συναλλαγματικές Ισοτιμίες και τα Σημεία Εξυπηρέτησης της Τράπεζας (καταστήματα και ATMs).

Στη συνέχεια, αφού θα επιλέξετε (εφόσον το επιθυμείτε) τους αγαπημένους σας λογαριασμούς, η κεντρική σελίδα (dashboard) διαμορφώνεται πχ ως εξής:

Κινητό τηλέφωνο

Στην οθόνη του tablet, η αριστερή πλευρά έχει προσαρμοστεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να εμφανίζονται μόνο οι λογαριασμοί που έχετε επιλέξει ως αγαπημένους. Πατώντας «Προβολή όλων των λογαριασμών μου» οδηγείστε στην κεντρική οθόνη της εφαρμογής που περιέχει όλους τους λογαριασμούς σας, όπως απεικονίζεται παραπάνω.

Αντίστοιχα, στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου, η στήλη πληροφορίας έχει προσαρμοστεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να εμφανίζονται μόνο οι λογαριασμοί που έχετε επιλέξει ως αγαπημένους. Πατώντας «Προβολή όλων των λογαριασμών μου» οδηγείστε στην κεντρική οθόνη της εφαρμογής που περιέχει όλους τους λογαριασμούς σας, όπως απεικονίζεται παραπάνω.

H διαδικασία μετατροπής των λογαριασμών σας σε «αγαπημένους» περιγράφεται αναλυτικά στην παράγραφο «Αποθήκευση λογαριασμών ως αγαπημένοι».

Αφορολόγητο

Για να δείτε αναλυτικά την κάθε πληροφορία του «Αφορολόγητο», αρκεί να επιλέξετε «Προβολή όλων» στο tablet ή να πατήσετε πάνω στο μπλε πλαίσιο όπου αναγράφεται το «Αφορολόγητο» στο κινητό τηλέφωνο, για να εμφανιστεί η παρακάτω οθόνη:

Στην οθόνη αυτή, για κάθε ένα από τα δύο τελευταία οικονομικά έτη, παρουσιάζονται οι συνολικές δαπάνες που έχετε κάνει με ηλεκτρονικές συναλλαγές κατά τη διάρκεια κάθε έτους, για τη συγκρότηση του αφορολόγητου ποσού, βάσει της σχετικής νομοθεσίας.

Ενεργές (ή Προσεχείς) Συναλλαγές

Για να δείτε αναλυτικά τις «Ενεργές Συναλλαγές», στο tablet, πρέπει να επιλέξετε την αντίστοιχη «Προβολή όλων» στο τέλος της λίστας για να μεταφερθείτε στην παρακάτω οθόνη που αντιστοιχεί στην οθόνη των Ενεργών (Προσεχών) Συναλλαγών:

Tablet
Κινητό τηλέφωνο

Στην οθόνη παρουσιάζονται οι «Ενεργές Συναλλαγές» στην αριστερή πλευρά και τα αναλυτικά στοιχεία της όποιας επιλεγμένης συναλλαγής στη δεξιά πλευρά.

Αντίστοιχα, στο κινητό τηλέφωνο, για να δείτε τις «Ενεργές Συναλλαγές» χρειάζεται να μεταβείτε στο μενού των Συναλλαγών όπου παρουσιάζονται όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα.

Επιλέγοντας να ανοίξετε το φίλτρο, μπορείτε να δείτε τις ενεργές συναλλαγές σας για μεγαλύτερο ή μικρότερο χρονικό διάστημα και ανά λογαριασμό.

Χαρτοφυλάκιο

Στο «Χαρτοφυλάκιο» εμπεριέχονται οι καταθετικοί λογαριασμοί σας (ταμιευτηρίου, τρεχούμενοι), οι προθεσμιακές σας καταθέσεις, τα δάνειά σας, τα αμοιβαία κεφάλαιά σας και οι χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες σας.

Aποθήκευση λογαριασμών ως αγαπημένοι

Tablet
Κινητό τηλέφωνο

Στο tablet, στο αριστερό μέρος της οθόνης του χαρτοφυλακίου εμφανίζονται όλοι οι λογαριασμοί σας, ενώ στο δεξί μέρος της οθόνης εμφανίζονται αναλυτικές πληροφορίες για τον λογαριασμό ή την κάρτα που έχετε επιλέξει. Αντίστοιχα στο κινητό τηλέφωνο μπορείτε να δείτε την οθόνη του χαρτοφυλακίου με όλους τους λογαριασμούς ή τις κάρτες σας.

  • Επιλέγοντας το εικονίδιο «Επεξεργασία» πάνω δεξιά στο αριστερό μέρος της οθόνης, μεταφέρεστε στην αντίστοιχη οθόνη για να επιλέξετε (εφόσον το επιθυμείτε) ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας λογαριασμοί (εικονίδιο ) . Παράλληλα, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τη σειρά με την οποία θα εμφανίζονται οι λογαριασμοί σας σέρνοντας πάνω ή κάτω (drag & drop) τις εγγραφές από το εικονίδιο με τις έξι τελείες . Επιλέξτε «Εντάξει» για την αποθήκευση των αλλαγών.

Εναλλακτικά, όταν βρίσκεστε στις λεπτομέρειες του κάθε λογαριασμού ή κάρτας σας, πατώντας το εικονίδιο μπορείτε να τον/την μετατρέψετε σε αγαπημένο γεμίζοντας με χρώμα την «καρδούλα».

*drag & drop : μεταφέρω ένα εικονικό αντικείμενο από τη μια θέση στην άλλη.

Εισαγωγή Φιλικής Ονομασίας

Τόσο στο tablet όσο και στο κινητό τηλέφωνο, εφόσον επιλέξετε έναν λογαριασμό σας και βλέπετε τις λεπτομέρειες του, επιλέγοντας «Επεξεργασία» στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης, εμφανίζεται η φόρμα για την «Επεξεργασία Λογαριασμού».


Η φιλική ονομασία ενός λογαριασμού μπορεί να έχει μέχρι 15 χαρακτήρες. Πληκτρολογήστε, εάν θέλετε μια φιλική ονομασία για τον λογαριασμό ή την κάρτα σας και στη συνέχεια επιλέξτε «Εντάξει».

Κύριες πληροφορίες λογαριασμού

Στο tablet, για να δείτε λεπτομέρειες ενός λογαριασμού, αρκεί να επιλέξετε τον λογαριασμό από το αριστερό μέρος της οθόνης. Οι πληροφορίες του λογαριασμού εμφανίζονται στο δεξί μέρος της οθόνης.

Tablet
Κινητό τηλέφωνο

Στο κινητό τηλέφωνο, επιλέγετε το λογαριασμό που σας ενδιαφέρει και μεταφέρεστε σε νέα οθόνη όπου φαίνονται οι λεπτομέρειες του λογαριασμού ή της κάρτας.

Λογαριασμοί ταμιευτηρίου / τρεχούμενοι

Στην αρχική σελίδα ενός λογαριασμού ταμιευτηρίου ή ενός τρεχούμενου εμφανίζονται τα παρακάτω στοιχεία:

  • το Διαθέσιμο Υπόλοιπο
  • το Λογιστικό Υπόλοιπο και
  • οι Συνολικές Δεσμεύσεις


Με ένα κλικ πάνω στο εικονίδιο περιστροφής , η μπλε καρτέλα περιστρέφεται και εμφανίζονται τα υπόλοιπα στοιχεία του λογαριασμού:

  • το ΙΒΑΝ
  • το Όνομα προϊόντος
  • το Κατάστημα
  • ο Δικαιούχος
  • η Ημερομηνία ανοίγματος
  • οι Ειδικοί όροι
  • ο Τύπος λογαριασμού και
  • αν ο λογαριασμός είναι ή όχι Ανενεργός


Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής του IBAN του λογαριασμού μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή με την επιλογή του εικονιδίου .

Κάτω από την καρτέλα με τις πληροφορίες του λογαριασμού, υπάρχουν 4 καρτέλες:

  • Οι Συναλλαγές όπου παρουσιάζεται το ιστορικό των κινήσεων του λογαριασμού όπου εμφανίζονται για χρονικό διάστημα ενός μήνα όλες οι συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί με τον συγκεκριμένο λογαριασμό από οποιοδήποτε κανάλι (π.χ. E-banking, ATMs, Καταστήματα).

    Επιλέγοντας να ανοίξετε το φίλτρο, μπορείτε να επιλέξετε να δείτε τις συναλλαγές σας για μεγαλύτερο ή μικρότερο χρονικό διάστημα.

    Για κάθε συναλλαγή εκτός από τις πληροφορίες που φαίνονται στην λίστα, μπορείτε να πατήσετε πάνω στην εγγραφή της συναλλαγής και να δείτε επιπλέον πληροφορίες για την συγκεκριμένη συναλλαγή.
  • Οι Δεσμεύσεις όπου παρουσιάζονται οι τυχόν δεσμεύσεις του λογαριασμού.
  • H Ανάλυση των λεπτομερειών του Λογαριασμού όπου παρουσιάζονται το Διαθέσιμο Υπόλοιπο και οι Δεσμεύσεις του Λογαριασμού.
  • Οι Ενεργές Συναλλαγές που αντιστοιχούν στις προσεχείς προγραμματισμένες συναλλαγές (μεταχρονολογημένες ή επαναλαμβανόμενες συναλλαγές) που έχουν γίνει από τον συγκεκριμένο λογαριασμό.

Δάνεια

Στην αρχική σελίδα των «Δανείων» εμφανίζονται:

  • το Ενήμερο Υπόλοιπο
  • το Ποσό επόμενης πληρωμής και
  • η Ημερομηνία επόμενης εκτέλεσης


Μ’ ένα κλικ πάνω στο εικονίδιο περιστροφής ,

η μπλε καρτέλα περιστρέφεται και εμφανίζονται τα υπόλοιπα στοιχεία του Δανείου όπως:

  • ο Αριθμός Λογαριασμού,
  • το Όνομα προϊόντος,
  • το Κατάστημα,
  • ο Δικαιούχος,
  • η Ημερομηνία λήξης,
  • ο Λογαριασμός Εξυπηρέτησης και
  • η Ημερομηνία ανοίγματος


Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής του IBAN του λογαριασμού του Δανείου μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή με την επιλογή του εικονιδίου .

Κάτω από την καρτέλα με τις πληροφορίες του δανείου, υπάρχουν 2 καρτέλες:

  • Οι Συναλλαγές όπου εμφανίζονται για χρονικό διάστημα ενός μήνα όλες οι συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί για το συγκεκριμένο δάνειο.

    Επιλέγοντας να ανοίξετε το φίλτρο, μπορείτε να επιλέξετε να δείτε τις συναλλαγές για διαφορετικό χρονικό διάστημα.
    Για κάθε συναλλαγή φαίνονται εκτός από την ημερομηνία της συναλλαγής και οι λεπτομέρειες της συναλλαγής και το ποσό χρέωσης ή πίστωσης και επιπλέον το λογιστικό υπόλοιπο του λογαριασμού του Δανείου μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
  • Η Ανάλυση των στοιχείων του δανείου όπου εμφανίζονται οι εξής πληροφορίες:
    • το Ποσό εκταμίευσης
    • το Ενήμερο Υπόλοιπο
    • το Επιτόκιο
    • το Ποσό επόμενης πληρωμής
    • την Ημερομηνία της επόμενης εκτέλεσης και
    • το Ληξιπρόθεσμο Υπόλοιπο.

Χρεωστικές κάρτες

Επιλέγοντας «Χρεωστικές κάρτες», τα πρώτα στοιχεία που εμφανίζονται είναι:

  • ο Αριθμός κάρτας
  • η Ημερομηνία λήξης
  • το Ημερήσιο Όριο αγορών και
  • το Ημερήσιο Όριο αναλήψεων

.

Με ένα κλικ πάνω στο εικονίδιο περιστροφής , η καρτέλα περιστρέφεται και εμφανίζονται επιπλέον στοιχεία όπως:

  • το Όνομα προϊόντος
  • το Όνομα κατόχου κάρτας
  • η Κατάσταση της Κάρτας
  • οι Σημερινές αγορές
  • οι Σημερινές αναλήψεις και
  • το Κατάστημα έκδοσης της Κάρτας


Κάτω από την καρτέλα με τις πληροφορίες της χρεωστικής κάρτας, υπάρχει μια δεύτερη καρτέλα όπου αναγράφονται οι Συναλλαγές δηλαδή το Ιστορικό Συναλλαγών που έχουν πραγματοποιηθεί με αυτή την κάρτα.

Συγκεκριμένα, εμφανίζονται για χρονικό διάστημα ενός μήνα όλες οι συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί με την συγκεκριμένη κάρτα από οποιοδήποτε κανάλι (π.χ. e-banking, ATMs, Καταστήματα).

Επιλέγοντας να ανοίξετε το φίλτρο, μπορείτε να δείτε τις συναλλαγές σας για διαφορετικό χρονικό διάστημα.

Για κάθε συναλλαγή εκτός από τις πληροφορίες που φαίνονται στην λίστα, μπορείτε να πατήσετε πάνω στην εγγραφή της συναλλαγής και να δείτε επιπλέον πληροφορίες για την συγκεκριμένη συναλλαγή.

Στο κέντρο της οθόνης των πληροφοριών της Κάρτας, πατώντας το εικονίδιο μπορείτε να προχωρήσετε σε άμεσο αποκλεισμό (Block) της Κάρτας σας, εάν συντρέχει λόγος (απώλεια, κλοπή κ.λπ.). Θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης μέσω SMS ή συσκευής κωδικών μιας χρήσης. Επιλέξτε «Επιβεβαίωση» για να προχωρήσετε στον αποκλεισμό της κάρτας.

Τροποποίηση Συνδεδεμένων Λογαριασμών

iPad
iPhone

Οι Συνδεδεμένοι Λογαριασμοί βρίσκονται δεξιά της καρτέλας των ‘Συναλλαγών’ της χρεωστικής σας κάρτας.

Ως ΚΥΡΙΟΣ χαρακτηρίζεται ο λογαριασμός από τον οποίο μπορούν να γίνουν αναλήψεις μετρητών από ΑΤΜ ενώ ως POS χαρακτηρίζεται ο λογαριασμός ο οποίος χρησιμοποιείται για τις αγορές σας μέσω μηχανημάτων POS.

Στην συγκεκριμένη οθόνη μπορείτε να δείτε ποιος είναι ο ΚΥΡΙΟΣ λογαριασμός συνδεδεμένος στην χρεωστική σας κάρτα για κάθε κατηγορία λογαριασμών (Τρεχούμενοι, Ταμιευτηρίου) και από αυτούς ποιος είναι ο συνδεδεμένος λογαριασμός για αγορές μέσω POS.

Μπορείτε όμως, αν το επιθυμείτε, να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε συνδεδεμένους λογαριασμούς στην χρεωστική σας κάρτα ή να αλλάξετε τους ΚΥΡΙΟΥΣ και τον λογαριασμό POS. Με την επιλογή του εικονιδίου στα κάτω δεξιά της εικονιζόμενης χρεωστικής σας κάρτας και για tablet και για smartphone, οδηγείστε στο μενού επιλογών της κάρτας σας όπως φαίνεται παρακάτω:

iPad
iPhone

Επιλέγοντας Τροποποίηση Συνδεδεμένων Λογαριασμών, αντίστοιχα για tablet και smartphone, η οθόνη που θα οδηγηθείτε είναι όπως παρακάτω:

iPad
iPhone

Όπως φαίνεται στην οθόνη Τροποποίηση Συνδεδεμένων Λογαριασμών, οι λογαριασμοί είναι ταξινομημένοι σε Τρεχούμενους, Ταμιευτηρίου και Λογαριασμό Αγορών μέσω POS. Από τις δυο πρώτες κατηγορίες, είναι επιλεγμένος ένας ΚΥΡΙΟΣ λογαριασμός για κάθε κατηγορία και από τους ΚΥΡΙΟΥΣ ένας λογαριασμός ο οποίος λειτουργεί ως Λογαριασμός Αγορών μέσω POS.

Οπότε ως πρώτο βήμα, για να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε λογαριασμούς στην χρεωστική σας κάρτα επιλέξετε «Επιλογή Συνδεδεμένων Λογαριασμών». Η εμφάνιση των αντίστοιχων οθονών για tablet και smartphone είναι η παρακάτω:

iPad
iPhone

Εδώ επιλέγετε τους λογαριασμούς που επιθυμείτε να συνδέσετε στην χρεωστική σας κάρτα και επιβεβαιώνετε (Εντάξει). Ο μέγιστος αριθμός των συνδεδεμένων λογαριασμών για κάθε κατηγορία είναι 12.

Ως δεύτερο βήμα, από τους συνδεδεμένους λογαριασμούς (Τρεχούμενους και Ταμιευτηρίου) επιλέγεται τους ΚΥΡΙΟΥΣ σε κάθε κατηγορία μέσω των radio buttons.

Τρίτον, στο πεδίο Λογαριασμός Αγορών μέσω POS οδηγείστε σε μια λίστα η οποία και περιέχει τους ΚΥΡΙΟΥΣ λογαριασμούς. Χρειάζεται να επιλέξετε έναν από αυτούς.

iPad
iPhone

Επιλέγετε αυτόν που επιθυμείτε και στη συνέχεια επιλέξτε να συνεχίσετε πατώντας το εικονίδιο . Το επόμενο βήμα είναι στην οθόνη Επιβεβαίωσης Συναλλαγής όπου και θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

iPad
iPhone

Αφού εισάγετε τον κωδικό μιας χρήσης, επιλέξτε από τα άνω δεξιά της οθόνης προς Επιβεβαίωση. Θα οδηγηθείτε στο αντίστοιχο μήνυμα ότι η συναλλαγή σας έχει ολοκληρωθεί.

iPad
iPhone

Πιστωτικές κάρτες

Στην αρχική οθόνη των Πιστωτικών Καρτών εμφανίζονται τα εξής στοιχεία:

  • ο Αριθμός κάρτας
  • η Ημερομηνία λήξης
  • το Διαθέσιμο Υπόλοιπο και
  • το Λογιστικό Υπόλοιπο


Περιστρέφοντας την καρτέλα της κάρτας, αναγράφονται επιπλέον:

  • το Όνομα προϊόντος
  • η Κατάσταση
  • ο Κάτοχος
  • η Πρόσθετη κάρτα και ο αντίστοιχος Κάτοχός της
  • το Πιστωτικό όριο

Κάτω από την καρτέλα με τις πληροφορίες της πιστωτικής κάρτας, υπάρχουν 4 καρτέλες:

  • Οι Συναλλαγές όπου παρουσιάζονται όλες οι συναλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει μετά την έκδοση του τελευταίου λογαριασμού της Κάρτας. Για κάθε συναλλαγή εκτός από τις πληροφορίες που φαίνονται στην λίστα, μπορείτε να πατήσετε πάνω στην εγγραφή της συναλλαγής και να δείτε επιπλέον πληροφορίες για τη συγκεκριμένη συναλλαγή.
  • Οι Προεγκρίσεις μέσω των οποίων φαίνονται οι χρεώσεις της πιστωτικής Κάρτας που δεν έχουν λογιστικοποιηθεί (δεν έχουν εκκαθαριστεί) ακόμη. Το ποσό που εμφανίζεται στις προεγκρίσεις δεσμεύεται έως ότου οριστικοποιηθεί η εκάστοτε συναλλαγή.
  • Ο Τελευταίος Λογαριασμός που αντιστοιχεί στις κινήσεις (συναλλαγές) της Κάρτας που περιλαμβάνονται στο αντίγραφο του τελευταίου λογαριασμού της Πιστωτικής σας Κάρτας.

  • Η Ανάλυση της πιστωτικής κάρτας όπου εμφανίζονται οι παρακάτω πληροφορίες:

    • το Πιστωτικό όριο
    • το Υπόλοιπο Τελευταίου Λογαριασμού
    • η Ελάχιστη Καταβολή
    • η Ημερομηνία Ελάχιστης καταβολής
    • το Ποσό Τελευταίας Πληρωμής
    • η Ημερομηνία Τελευταίου Λογαριασμού και
    • το Ποσό μελλοντικών δόσεων

Προπληρωμένες κάρτες

Στην αρχική σελίδα των Προπληρωμένων Καρτών εμφανίζονται:

  • ο Αριθμός κάρτας
  • η Ημερομηνία λήξης
  • το Τρέχον Υπόλοιπο και
  • το Χρησιμοποιημένο Ποσό


Περιστρέφοντας την εικονική καρτέλα, στη συνέχεια, αναγράφονται επιπλέον τα εξής:

  • το Όνομα προϊόντος
  • η Κατάσταση της Κάρτας
  • ο Κάτοχος και
  • το Όριο

Κάτω από την καρτέλα με τις πληροφορίες της προπληρωμένης κάρτας, υπάρχουν 2 καρτέλες:

  • Οι Συναλλαγές όπου φαίνονται οι συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί με αυτή την κάρτα. Για κάθε συναλλαγή εκτός από τις πληροφορίες που φαίνονται στην λίστα, μπορείτε να πατήσετε πάνω στην εγγραφή της συναλλαγής και να δείτε επιπλέον πληροφορίες για την συγκεκριμένη συναλλαγή.
  • Οι Προεγκρίσεις μέσω των οποίων φαίνονται οι χρεώσεις της προπληρωμένης Κάρτας που δεν έχουν λογιστικοποιηθεί (δεν έχουν εκκαθαριστεί) ακόμη. Το ποσό που εμφανίζεται στις προεγκρίσεις δεσμεύεται έως ότου οριστικοποιηθεί η εκάστοτε συναλλαγή.

Προθεσμιακές καταθέσεις

Στην αρχική σελίδα των Προθεσμιακών Καταθέσεων εμφανίζονται:

  • το Λογιστικό υπόλοιπο και
  • οι Πληρωτέοι τόκοι μαζί με την ημερομηνία καταβολής τους.

.

Μ’ ένα κλικ πάνω στο εικονίδιο περιστροφής ,η μπλε καρτέλα περιστρέφεται και εμφανίζονται τα υπόλοιπα στοιχεία της:

  • ο Αριθμός Λογαριασμού
  • το Όνομα προϊόντος
  • ο Δικαιούχος
  • το Κατάστημα που ανοίχτηκε η προθεσμιακή
  • η Ημερομηνία λήξης
  • η Ημερομηνία ανοίγματος και
  • ο Λογαριασμός Τόκων


Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής του IBAN του λογαριασμού μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή με την επιλογή του εικονιδίου .

Κάτω από την καρτέλα της προθεσμιακής κατάθεσης, υπάρχει η καρτέλα της «Ανάλυσης», όπου εμφανίζεται το «Λογιστικό υπόλοιπο», το «Επιτόκιο» και οι «Πληρωτέοι τόκοι».

Συναλλαγές

Γενικά

Για να πραγματοποιήσετε κάποια συναλλαγή, από την κεντρική οθόνη της εφαρμογής, επιλέξτε το εικονίδιο από το πάνω μέρος της οθόνης τόσο στο tablet όσο και στο κινητό τηλέφωνο για να μεταφερθείτε στην οθόνη των συναλλαγών. Η οθόνη των συναλλαγών αποτελείται από ένα πεδίο αναζήτησης και από μια σειρά από εικονίδια, όπου το κάθε ένα από αυτά αντιστοιχεί σε μια συγκεκριμένη συναλλαγή.

Tablet
Κινητό τηλέφωνο

Εναλλακτικά, για να πραγματοποιήσετε κάποια συναλλαγή, μπορείτε να το κάνετε κάνοντας swipe δεξιά ή swipe αριστερά σε κάποιο λογαριασμό σας είτε swipe δεξιά σε κάποια κάρτα από την κεντρική σελίδα της εφαρμογής και να μεταφερθείτε στην αντίστοιχη σελίδα συναλλαγής.

Κινητό τηλέφωνο

Κάνοντας swipe δεξιά, εμφανίζονται όλες οι δυνατές συναλλαγές για πίστωση του λογαριασμού είτε της κάρτας όπως φαίνεται παρακάτω:

Αντίστοιχα, κάνοντας swipe αριστερά, εμφανίζονται όλες οι δυνατές συναλλαγές για χρέωση κάποιου λογαριασμού όπως φαίνεται παρακάτω.

*swipe αριστερά ή δεξιά σε ένα λογαριασμό: Ετυμολογικά, swipe σημαίνει ‘περνάω το δάχτυλό μου πάνω από την οθόνη’. Στην περίπτωση αυτή σημαίνει ‘περνάω το δάχτυλό μου πάνω από το λογαριασμό με αριστερή είτε δεξιά φορά’.

Πρότυπα

Το πρώτο εικονίδιο από τα εικονίδια του μενού των Συναλλαγών είναι τα «Πρότυπα» . Επιλέγοντάς το, ανοίγει μια οθόνη που περιέχει τις «Πρότυπες Συναλλαγές» και τους «Δικαιούχους», καθώς και ένα πεδίο αναζήτησης.


Η δημιουργία Προτύπων τόσο για τις Συναλλαγές όσο και για τους Δικαιούχους γίνεται μέσω των μενού «Διαχείριση Δικαιούχων» και «Διαχείριση Προτύπων» στο Attica e-banking.

Στο Attica Mobile υπάρχει η δυνατότητα αποθήκευσης πρότυπης συναλλαγής κατά την ολοκλήρωση κάποιας συναλλαγής.

Μεταφορά σε λογαριασμό μου

Η πρώτη διαθέσιμη επιλογή συναλλαγής από το μενού των συναλλαγών είναι η «Μεταφορά σε Λογαριασμό μου». Ακολουθεί η σχετική οθόνη.

Για να μεταφέρετε χρήματα μεταξύ των λογαριασμών σας, επιλέγετε την συναλλαγή «Μεταφορά σε λογαριασμό μου» από το εικονίδιο . Επιλέγετε στην οθόνη που θα ανοίξει τον «Λογαριασμό Χρέωσης», τον «Λογαριασμό Πίστωσης», το «Ποσό», την «Ημερομηνία» (μπορεί η μεταφορά να γίνει την σημερινή ή σε μελλοντική ημερομηνία) και αν η μεταφορά θα είναι επαναλαμβανόμενη. Προαιρετικά, μπορείτε να συμπληρώσετε τα αντίστοιχα «Σχόλια». Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση».

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Τέλος, δίνεται η επιλογή «Αποθήκευση της συναλλαγής ως «Πρότυπο». Επιλέξτε «Αποθήκευση» εάν θέλετε να κρατήσετε την συναλλαγή σαν πρότυπη.

Μια δυνατότητα που έχετε όταν δημιουργείτε μια πρότυπη συναλλαγή είναι να ορίσετε όριο προεγκεκριμένου ποσού, δηλαδή να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές έως το ποσό που έχετε ορίσει χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσετε κωδικό μιας χρήσης. Το ανώτατο ποσό που μπορείτε να ορίσετε ως προεγκεκριμένο όριο καθορίζεται από την Τράπεζα.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

Ενδοτραπεζικές μεταφορές



Για να μεταφέρετε χρήματα σε ένα λογαριασμό της Attica Bank τρίτου προσώπου, επιλέξτε την συναλλαγή «Ενδοτραπεζικές μεταφορές» μέσω του εικονιδίου . Στην οθόνη που θα ανοίξει επιλέγετε το «Λογαριασμό Χρέωσης» και συμπληρώνετε τον λογαριασμό του «Δικαιούχου» (ή εναλλακτικά επιλέξτε τον Δικαιούχο αν υπάρχει αποθηκευμένο πρότυπο). Στη συνέχεια, συμπληρώνετε το «Ποσό», την «Ημερομηνία» (μπορεί η μεταφορά να γίνει την σημερινή ή σε μελλοντική ημερομηνία) και το αν η μεταφορά θα είναι επαναλαμβανόμενη. Προαιρετικά, μπορείτε να συμπληρώσετε τα αντίστοιχα «Σχόλια». Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση». Στο βήμα της Επιβεβαίωσης θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Τέλος, δίνεται η επιλογή «Αποθήκευση της συναλλαγής ως «Πρότυπο». Επιλέξτε «Αποθήκευση» εάν θέλετε να κρατήσετε την συναλλαγή σαν πρότυπη.

Μια δυνατότητα που έχετε όταν δημιουργείτε μια πρότυπη συναλλαγή είναι να ορίσετε όριο προεγκεκριμένου ποσού, δηλαδή να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές έως το ποσό που έχετε ορίσει χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσετε κωδικό μιας χρήσης. Το ανώτατο ποσό που μπορείτε να ορίσετε ως προεγκεκριμένο όριο καθορίζεται από την Τράπεζα.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

Μεταφορές εμβασμάτων ΔΙΑΣ

Αν θέλετε να μεταφέρετε χρήματα σε ένα λογαριασμό Δικαιούχου άλλης τράπεζας εσωτερικού ή εξωτερικού επιλέγετε τη συναλλαγή «Μεταφορές εμβασμάτων ΔΙΑΣ» με το εικονίδιο . Συμπληρώστε το «Λογαριασμό Χρέωσης» και τον «Δικαιούχο» (αν υπάρχει αποθηκευμένος Δικαιούχος) ή το λογαριασμό Πίστωσης σε μορφή IBAN. Στη συνέχεια, συμπληρώνετε το «Ποσό, την «Ημερομηνία» (μπορεί η μεταφορά να γίνει την σημερινή ή σε μελλοντική ημερομηνία) και το αν η μεταφορά θα είναι επαναλαμβανόμενη. Προαιρετικά, μπορείτε να συμπληρώσετε τα αντίστοιχα «Σχόλια», τη Διεύθυνση και τη χώρα του Δικαιούχου. Πρέπει επίσης να επιλέξετε αν οι τυχόν χρεώσεις/έξοδα της μεταφοράς θα βαρύνουν τον εντολέα ή θα γίνει επιμερισμός εξόδων (για τις μεταφορές εμβασμάτων σε τράπεζες του εσωτερικού). Για μεταφορές εμβασμάτων σε τράπεζες του εξωτερικού μπορεί να είναι μόνο «Επιμερισμός». Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση». Στο βήμα της Επιβεβαίωσης θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Τέλος, δίνεται η επιλογή «Αποθήκευση της συναλλαγής ως «Πρότυπο». Επιλέξτε «Αποθήκευση» εάν θέλετε να κρατήσετε την συναλλαγή σαν πρότυπη.

Μια δυνατότητα που έχετε όταν δημιουργείτε μια πρότυπη συναλλαγή είναι να ορίσετε όριο προεγκεκριμένου ποσού, δηλαδή να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές έως το ποσό που έχετε ορίσει χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσετε κωδικό μιας χρήσης. Το ανώτατο ποσό που μπορείτε να ορίσετε ως προεγκεκριμένο όριο καθορίζεται από την Τράπεζα.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

Πληρωμές λογαριασμών

Αν θέλετε να πληρώσετε λογαριασμούς σε Οργανισμούς ή Εταιρείες Κοινής Ωφελείας επιλέξτε την συναλλαγή «Πληρωμές λογαριασμών» μέσω του εικονιδίου . Εναλλακτικά, για να πραγματοποιήσετε κάποια πληρωμή λογαριασμού, μπορείτε να το κάνετε κάνοντας swipe αριστερά πάνω στο λογαριασμό από την κεντρική σελίδα της εφαρμογής και να μεταφερθείτε στην αντίστοιχη οθόνη όπου θα επιλέξετε την «Πληρωμή Λογαριασμών».

Στην οθόνη που θα ανοίξει, επιλέξτε το «Λογαριασμό Χρέωσης» και τον «Οργανισμό ή Εταιρεία» του αντίστοιχου λογαριασμού προς πληρωμή. Όταν θα επιλέξετε τον «Οργανισμό/Εταιρεία» θα ανοίξει μια νέα οθόνη με όλους τους διαθέσιμους Οργανισμούς/Εταιρείες. Πληκτρολογήστε κάποια γράμματα από το Όνομα του Οργανισμού/Εταιρείας και η λίστα θα μειώνεται ώσπου να καταλήξει στον Οργανισμό/Εταιρεία που θέλετε να πληρώσετε.

Ανάλογα με το ποιο Οργανισμό/Εταιρεία Κοινής Ωφελείας επιλέξετε θα ανοίξουν τα αντίστοιχα πεδία τα οποία και θα πρέπει να συμπληρώσετε.

Παρακάτω παρατίθενται οδηγίες για πληρωμές Οργανισμών/Εταιρειών:

  • Οργανισμοί/Εταιρείες με μόνο ένα πεδίο Κωδικού Πληρωμής
  • Ε-παράβολο
  • Εργόσημο
  • ΤΣΜΕΔΕ Εξαμήνου
  • ΤΣΜΕΔΕ Δόσεις
  • ΕΥΔΑΠ
  • Βεβαιωμένες Οφειλές ΔΟΥ
  • Τέλη Κυκλοφορίας

Οργανισμοί / Εταιρείες με ένα μόνο πεδίο κωδικού πληρωμής

Στην περίπτωση αυτή, εισάγετε το «Ποσό, επιλέξτε αν η πληρωμή είναι μεμονωμένη ή επαναλαμβανόμενη και συμπληρώστε το «Ονοματεπώνυμο Υπόχρεου» και τον «Κωδικό Πληρωμής».

Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση». Στο βήμα της Επιβεβαίωσης θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Τέλος, δίνεται η επιλογή «Αποθήκευση της συναλλαγής ως «Πρότυπο». Επιλέξτε «Αποθήκευση» εάν θέλετε να κρατήσετε την συναλλαγή σαν πρότυπη.

Μια δυνατότητα που έχετε όταν δημιουργείτε μια πρότυπη συναλλαγή είναι να ορίσετε όριο προεγκεκριμένου ποσού, δηλαδή να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές έως το ποσό που έχετε ορίσει χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσετε κωδικό μιας χρήσης. Το ανώτατο ποσό που μπορείτε να ορίσετε ως προεγκεκριμένο όριο καθορίζεται από την Τράπεζα.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

e-Παράβολο

Πληκτρολογήστε στο πεδίο «Οργανισμός/Εταιρεία» κάποια γράμματα από την ονομασία, πχ e. Η λίστα μειώνεται και μπορείτε πολύ εύκολα να επιλέξετε το «e-παράβολο». Συμπληρώσετε το «Ακριβές Ποσό», το «Ονοματεπώνυμο Υπόχρεου», το 1ο μέρος και το 2ο μέρος κωδικού πληρωμής όπως εμφανίζεται στο έντυπο πληρωμής.

Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση». Στο βήμα της Επιβεβαίωσης θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

Εργόσημο

Το Εργόσημο χρησιμοποιείται για την πληρωμή των εργαζομένων που απασχολούνται σε ορισμένες ιδιωτικές εργασίες ή υπηρεσίες.

Στην περίπτωση που ως εργοδότης επιθυμείτε να πληρώσετε το Εργόσημο ενός εργαζόμενου, χρειάζεται να επιλέξετε καταρχήν τον «Λογαριασμό Χρέωσης» και στη συνέχεια στο πεδίο «Οργανισμός/Εταιρεία» πληκτρολογήστε κάποια γράμματα από την ονομασία, π.χ. Εργ ή εργοση. Η λίστα μειώνεται και μπορείτε πολύ εύκολα να επιλέξετε το «Εργόσημο».

Εισάγετε το «Ποσό». Στη συνέχεια, συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα στοιχεία όπως φαίνεται στην παρακάτω οθόνη (Προσοχή, τα στοιχεία χρειάζεται να είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά που έχετε δηλώσει στο ΗΔΙΚΑ).

Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση». Στο βήμα της Επιβεβαίωσης θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

{/modal}

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμες τρεις αποδείξεις: η απόδειξη συναλλαγής, η απόδειξη «Εργοδότη» και η απόδειξη «Εργαζόμενου» σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή εντοπίζοντας το αρχείο στην τοποθεσία που αποθηκεύτηκε.

Τέλος, δίνεται η επιλογή «Αποθήκευση της συναλλαγής ως Πρότυπο». Επιλέξτε «Αποθήκευση» εάν θέλετε να κρατήσετε την συναλλαγή σαν πρότυπη.

Μια δυνατότητα που έχετε όταν δημιουργείτε μια πρότυπη συναλλαγή είναι να ορίσετε όριο προεγκεκριμένου ποσού, δηλαδή να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές έως το ποσό που έχετε ορίσει χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσετε κωδικό μιας χρήσης. Το ανώτατο ποσό που μπορείτε να ορίσετε ως προεγκεκριμένο όριο καθορίζεται από την Τράπεζα.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

ΤΣΜΕΔΕ Εξαμήνου

Πληκτρολογήστε στο πεδίο «Οργανισμός/Εταιρεία» κάποια γράμματα από την ονομασία, π.χ. ΤΣΜ. Η λίστα μειώνεται και μπορείτε πολύ εύκολα να επιλέξετε το «ΤΣΜΕΔΕ Εισφορές εξαμήνου». Μετά την επιλογή αυτή θα ανοίξει το πεδίο όπου χρειάζεται να συμπληρώσετε μόνο τον αριθμό ειδοποιητηρίου ΤΣΜΕΔΕ Εξαμήνου.

Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση». Στην οθόνη της επιβεβαίωσης μπορείτε να δείτε όλα τα στοιχεία που αφορούν την συγκεκριμένη πληρωμή, δηλαδή Ονοματεπώνυμο Ασφαλισμένου, Ποσό κλπ. Θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή εντοπίζοντας το αρχείο στην τοποθεσία που αποθηκεύτηκε.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

ΤΣΜΕΔΕ Δόσεις

Πληκτρολογήστε στο πεδίο «Οργανισμός/Εταιρεία» κάποια γράμματα από την ονομασία, π.χ. ΤΣΜ. Η λίστα μειώνεται και μπορείτε πολύ εύκολα να επιλέξετε το «ΤΣΜΕΔΕ Δόσεις διακανονισμού». Μετά την επιλογή αυτή θα ανοίξει το πεδίο όπου χρειάζεται να συμπληρώσετε τον αριθμό ειδοποιητηρίου ΤΣΜΕΔΕ Δόσεις στο αντίστοιχο πεδίο.

Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση». Στην οθόνη της επιβεβαίωσης μπορείτε να δείτε όλα τα στοιχεία που αφορούν την συγκεκριμένη πληρωμή, δηλαδή Ονοματεπώνυμο Ασφαλισμένου, Ποσό κ.λπ. Θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

ΕΥΔΑΠ

Πληκτρολογήστε στο πεδίο «Οργανισμός/Εταιρεία» κάποια γράμματα από την ονομασία, πχ ΕΥΔ. Η λίστα μειώνεται και μπορείτε πολύ εύκολα να επιλέξετε το «ΕΥΔΑΠ». Συμπληρώστε το «Ποσό», εισάγετε το «Ονοματεπώνυμο Υπόχρεου», τον «Αριθμό παραστατικού» και την «Ημερομηνία Λήξης» όπως ακριβώς αναγράφονται στον λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ.

Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση». Στο βήμα της Επιβεβαίωσης θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

Τέλη κυκλοφορίας

Πληκτρολογήσετε στο πεδίο «Οργανισμός/Εταιρεία» κάποια γράμματα από την ονομασία, πχ ΤΕΛΗ. Η λίστα μειώνεται και μπορείτε πολύ εύκολα να επιλέξετε το «ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ». Συμπληρώστε το ακριβές «Ποσό» και τα παρακάτω στοιχεία: «Ονοματεπώνυμο Υπόχρεου», «Ταυτότητα Συναλλαγής 1ο μέρος», «Ταυτότητα Συναλλαγής 2ο μέρος», «ΑΦΜ» και «Αριθμό κυκλοφορίας».

Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση». Στο βήμα της Επιβεβαίωσης θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή εντοπίζοντας το αρχείο στην τοποθεσία που αποθηκεύτηκε.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

Βεβαιωμένες οφειλές ΔΟY

Πληκτρολογήσετε στο πεδίο «Οργανισμός/Εταιρεία» κάποια γράμματα από την ονομασία, πχ ΒΕΒ ή Δ.Ο.Υ. Η λίστα μειώνεται και μπορείτε πολύ εύκολα να επιλέξετε το «Βεβαιωμένες Οφειλές Δ.Ο.Υ». Συμπληρώστε το «Ποσό», το «Ονοματεπώνυμο Υπόχρεου», «Ταυτότητα Οφειλής 1ο μέρος», «Ταυτότητα Οφειλής 2ο μέρος» και «Ταυτότητα Οφειλής 3ο μέρος», όπως ακριβώς αναγράφονται στο έντυπο του TAXISNET (ΑΑΔΕ).

Επιλέξτε «Υποβολή» και ακολούθως «Επιβεβαίωση». Στο βήμα της Επιβεβαίωσης θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Τέλος, δίνεται η επιλογή «Αποθήκευση της συναλλαγής ως «Πρότυπο». Επιλέξτε «Αποθήκευση» εάν θέλετε να κρατήσετε την συναλλαγή σαν πρότυπη, για μελλοντική χρήση.

Μια δυνατότητα που έχετε όταν δημιουργείτε μια πρότυπη συναλλαγή είναι να ορίσετε όριο προεγκεκριμένου ποσού, δηλαδή να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές έως το ποσό που έχετε ορίσει χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσετε κωδικό μιας χρήσης. Το ανώτατο ποσό που μπορείτε να ορίσετε ως προεγκεκριμένο όριο καθορίζεται από την Τράπεζα.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

Πληρωμή με κωδικό RF

Η Πληρωμή με κωδικό RF είναι μια νέα μέθοδος Πληρωμής Λογαριασμών σε Οργανισμούς/Εταιρείες όπου δεν χρειάζεται να γίνει αναζήτηση του Οργανισμού/Εταιρείας που θέλετε να πληρώσετε όπως στην κλασική πληρωμή λογαριασμών. Αναγνωρίζεται από το εξής εικονίδιο . Το μόνο που χρειάζεται για αυτή την συναλλαγή είναι ο 25ψήφιος Κωδικός Πληρωμής που ξεκινά πάντα με τα χαρακτηριστικά γράμματα RF και περιέχει όλες τις πληροφορίες που αφορούν τον Οργανισμό ή την Εταιρεία.

Όταν έχετε ένα τέτοιο λογαριασμό (π.χ. ΕΦΚΑ), μπορείτε να επιλέξετε την Ενιαία Συναλλαγή Πληρωμών και να καταχωρήσετε μόνο το Ποσό, το Ονοματεπώνυμο Υπόχρεου και τον Κωδικό Πληρωμής(που ξεκινά πάντα με RF).

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε αν η πληρωμή θα είναι επαναλαμβανόμενη ή μεταχρονολογημένη, όπως ακριβώς και στις υπόλοιπες πληρωμές/μεταφορές. Επιλέξτε «Υποβολή» και θα οδηγηθείτε στην επόμενη οθόνη της «Επιβεβαίωσης της Συναλλαγής» όπου παρουσιάζονται αναλυτικά τα στοιχεία της πληρωμής. Εκεί μπορείτε να δείτε αναγραφόμενο και τον Οργανισμό/Εταιρεία τον οποίο πληρώνετε καθώς και τις υπόλοιπες πληροφορίες που αφορούν την συναλλαγή.

Για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης είτε μέσω SMS. Εισάγετε τον κωδικό μιας χρήσης και επιλέξτε «Επιβεβαίωση».

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Τέλος, δίνεται η επιλογή «Αποθήκευση της συναλλαγής ως «Πρότυπο». Επιλέξτε «Αποθήκευση» εάν θέλετε να κρατήσετε την συναλλαγή σαν πρότυπη.

Μια δυνατότητα που έχετε όταν δημιουργείτε μια πρότυπη συναλλαγή είναι να ορίσετε όριο προεγκεκριμένου ποσού, δηλαδή να μπορείτε να κάνετε συναλλαγές έως το ποσό που έχετε ορίσει χωρίς να χρειάζεται να συμπληρώσετε κωδικό μιας χρήσης. Το ανώτατο ποσό που μπορείτε να ορίσετε ως προεγκεκριμένο όριο καθορίζεται από την Τράπεζα.

Σε περίπτωση αποτυχίας της συναλλαγής, εμφανίζεται μήνυμα λάθους που σας ενημερώνει για την αιτία.

Πληρωμές κάρτας

Αν θέλετε να πληρώσετε κάποια Πιστωτική Κάρτα / Ανοικτό Δάνειο ή να φορτίσετε κάποια Προπληρωμένη Κάρτα, επιλέξτε από το μενού των Συναλλαγών το εικονίδιο και επιλέξτε από το Μενού «Πληρωμές Κάρτας» την αντίστοιχη επιλογή.


Επιπλέον, όσον αφορά την πληρωμή της Πιστωτικής Κάρτας / Ανοικτού Δανείου, δίνεται η επιλογή να την πληρώσετε κάνοντας swipe δεξιά από την κεντρική οθόνη της εφαρμογής (dashboard) σε κάποια από αυτές.




Πληρωμή Κάρτας / Ανοικτού Δανείου μου

Επιλέξτε το «Λογαριασμό Χρέωσης», την «Πιστωτική Κάρτα / Ανοικτό Δάνειο» και το «Ποσό». Σε περίπτωση που έχετε μόνο μία πιστωτική κάρτα / ανοικτό δάνειο, τότε το πεδίο «Πιστωτική Κάρτα / Ανοικτό Δάνειο» θα συμπληρωθεί αυτόματα. Επιλέξτε «Υποβολή» και στη συνέχεια «Επιβεβαίωση» ώστε να ολοκληρωθεί η πληρωμή. Δεν χρειάζεται κωδικός μιας χρήσης για τη συγκεκριμένη πληρωμή.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Πληρωμή Κάρτας / Ανοικτού Δανείου Attica Bank Τρίτου

Επιλέξτε το «Λογαριασμό Χρέωσης» και εισάγετε τον «Αριθμό Πιστωτικής Κάρτας / Ανοικτού Δανείου» και το «Ποσό». Ύστερα επιλέξτε «Υποβολή» και στη συνέχεια «Επιβεβαίωση». Στο βήμα της Επιβεβαίωσης θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω SMS είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή.

Πληρωμή Κάρτας άλλης Τράπεζας

Επιλέξτε το «Λογαριασμό Χρέωσης» και την «Τράπεζα». Εισάγετε τον «Αριθμό Πιστωτικής Κάρτας» και το «Ποσό». Ύστερα επιλέξτε «Υποβολή» και στη συνέχεια «Επιβεβαίωση». Στο βήμα της Επιβεβαίωσης θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης μέσω SMS ή μέσω συσκευής.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή εντοπίζοντας το αρχείο στην τοποθεσία που αποθηκεύτηκε.

Φόρτιση προπληρωμένης κάρτας

Επιλέξτε το «Λογαριασμό Χρέωσης», την «Προπληρωμένη Κάρτα» και το «Ποσό» με το οποίο θέλετε να φορτίσετε την κάρτα σας. Σε περίπτωση που έχετε μόνο μία προπληρωμένη κάρτα, τότε το πεδίο «Προπληρωμένη Κάρτα» θα συμπληρωθεί αυτόματα. Επιλέξετε «Υποβολή». Ακολούθως επιλέξτε «Επιβεβαίωση».

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη η απόδειξη συναλλαγής σε PDF για λήψη (downloading) στη συσκευή. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής της απόδειξης μέσω οποιασδήποτε εφαρμογής υποστηρίζεται από την συσκευή εντοπίζοντας το αρχείο στην τοποθεσία που αποθηκεύτηκε.

Χρήστης


Για να μεταβείτε στο Μενού Χρήστη, αρκεί να επιλέξετε το εικονίδιο από το πάνω μέρος της οθόνης στο tablet ή από το κάτω μέρος της οθόνης στο κινητό τηλέφωνο αντίστοιχα.

Όπως φαίνεται στην παραπάνω οθόνη, κάτω από το εικονίδιο Χρήστη υπάρχουν τα εξής εικονίδια: τα «Μηνύματα», το «Ιστορικό Ενεργειών» και τα «Στοιχεία Επικοινωνίας», ενώ πάνω από αυτό. Αν επιλέξετε «Αποσύνδεση», αποσυνδέεστε από την εφαρμογή Attica Mobile.

Το Μενού Χρήστη αποτελείται από:

  • την Αλλαγή Κωδικού Πελάτη και Μυστικού Κωδικού
  • την Διαχείριση συσκευών και
  • τις Ρυθμίσεις Ειδοποιήσεων

Αλλαγή Κωδικού Πελάτη

Για να αλλάξετε Κωδικό Πελάτη χρειάζεται να επιλέξετε την «Αλλαγή Κωδικού Πελάτη». Όπως αναγράφεται στην παρακάτω οθόνη ο Κωδικός Πελάτη πρέπει να αποτελείται από 8 έως 20 λατινικούς χαρακτήρες και σύμβολα και να περιέχει στοιχεία από δύο τουλάχιστον από τις παρακάτω κατηγορίες:

  • Μικρό γράμμα
  • Αριθμό και
  • Ειδικό σύμβολο @, $, ^, =

Εισάγετε τον «Νέο Κωδικό Πελάτη» στην οθόνη που θα εμφανιστεί και επιλέξτε «Αλλαγή Κωδικού Πελάτη». Στη συνέχεια, επιλέξτε «Επιβεβαίωση»

(το βελάκι πάνω αριστερά) για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.

Τέλος θα ενημερωθείτε με email και με SMS, ότι ο Κωδικός Πελάτη άλλαξε.

Αλλαγή Μυστικού Κωδικού

Για να αλλάξετε Μυστικό Κωδικό πελάτη, χρειάζεται να επιλέξετε την «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού». Όπως αναγράφεται στην παρακάτω οθόνη, ο Μυστικός Κωδικός πρέπει να αποτελείται από 8 έως 20 λατινικούς χαρακτήρες και σύμβολα και να περιέχει:

  • Κεφαλαίο γράμμα
  • Μικρό γράμμα
  • Αριθμό και
  • Ειδικό σύμβολο @, #, $, %, ^, &, +, =

Επίσης, δεν πρέπει να περιέχει ακολουθία αριθμών ή μέρος από το Κωδικό Πελάτη.

Εισάγετε τον «Παλιό Μυστικό Κωδικό», τον «Νέο Μυστικό Κωδικό» και επαναλάβετε την εισαγωγή του Νέου Μυστικού Κωδικού. Επιλέξτε «Αλλαγή Μυστικού Κωδικού». Στη συνέχεια, επιλέξτε «Επιβεβαίωση» για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.


Τέλος θα ενημερωθείτε, είτε με email είτε με SMS , ότι ο Μυστικός Κωδικός άλλαξε.

Ο νέος Μυστικός Κωδικός θα είναι σε ισχύ για διάστημα 6 μηνών.

Διαχείριση συσκευών

Μέσα από την εφαρμογή, μπορείτε να «εγγράψετε» (register) τη συσκευή σας στο Attica Mobile ώστε να μπορείτε γρήγορα και εύκολα να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας μέσα από το tablet ή το κινητό τηλέφωνο σας, χρησιμοποιώντας τη λειτουργικότητα «Remember me».

Επιλέγοντας «Διαχείριση συσκευών», σας δίνεται η επιλογή για «Εγγραφή της τρέχουσας συσκευής» και κατόπιν επιλογής του τρόπου εισαγωγής στην εφαρμογή πατώντας στην επιλογή “Remember me”.


Οι διαθέσιμοι τρόποι εισόδου στην εφαρμογή Attica Mobile φαίνονται στην παρακάτω οθόνη:

  • Με χρήση PIN. Επιλέγοντας το PIN, θα χρειαστεί να εισάγετε 4 έως 6 αριθμούς που θα αποτελούν τον κωδικό PIN με το οποίο θα μπορείτε να κάνετε εισαγωγή στην εφαρμογή Attica Mobile.
  • Με χρήση fingerprint. Σε αυτή την περίπτωση, ακολουθείστε τις οδηγίες της εφαρμογής και αποθηκεύστε το αποτύπωμά σας ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιείτε αυτή τη μέθοδο για να κάνετε εισαγωγή στο Attica Mobile (εφόσον αυτή η λειτουργικότητα υποστηρίζεται από την συσκευή σας).
  • Με χρήση PIN ή fingerprint. Μπορείτε να αποθηκεύσετε και τις δύο μεθόδους και να διαλέγετε κάθε φορά αν θα συμπληρώνετε το PIN ή θα χρησιμοποιείτε το δακτυλικό σας αποτύπωμα για να κάνετε εισαγωγή στην εφαρμογή Attica Mobile.
  • Με Κωδικό Πελάτη και Μυστικό Κωδικό. Αν επιλέξετε αυτή την περίπτωση τότε στην εφαρμογή Attica Mobile θα εισέρχεστε με τους ίδιους κωδικούς (Κωδικό Πελάτη και Μυστικό Κωδικό) που χρησιμοποιείτε στο Attica e-banking.

Αφού επιλέξετε την μέθοδο που σας βολεύει καλύτερα, πατήστε «Υποβολή» και στη συνέχεια «Επιβεβαίωση», αφού συμπληρώσετε τον κωδικό μιας χρήσης μέσω SMS ή συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Αποστολή & Ρύθμιση ειδοποιήσεων

Κάθε φορά που αλλάζετε Κωδικό Πελάτη ή Μυστικό Κωδικό η εφαρμογή θα σας ενημερώνει μέσω SMS και e-mail για την αλλαγή αυτή. Επιπλέον αυτών των ειδοποιήσεων, μπορείτε να ρυθμίσετε να ενημερώνεστε και κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια εγχρήματη συναλλαγή μέσω Attica e-banking και Attica Mobile με SMS ή/και email.

Επιλέγοντας «Αποστολή Ειδοποιήσεων», μεταφέρεστε στην παρακάτω φόρμα που περιέχει τις Ρυθμίσεις Αποστολής Ειδοποιήσεων.

Εάν δεν έχετε ενεργοποιήσει/ επιλέξει τον τρόπο που επιθυμείτε να ενημερώνεστε σχετικά με τα παραπάνω, τότε, επιλέγοντας «Ρύθμιση Ειδοποιήσεων» θα εμφανιστεί ένα προειδοποιητικό μήνυμα στην οθόνη οπού θα σας ενημερώνει ότι δεν έχετε τη δυνατότητα ρύθμισης αυτών των ειδοποιήσεων:

Αν τις έχετε ήδη ρυθμίσει, τότε από το μενού «Ρύθμιση Ειδοποιήσεων» μπορείτε να επιλέξετε εάν θα ειδοποιήστε κάθε φορά που θα πραγματοποιείτε μια εγχρήματη συναλλαγή μέσω του Attica e-banking ή του Attica Mobile και με ποιόν τρόπο (SMS και/ή email).

Πατήστε «Ειδοποιήσεις» και θα μεταφερθείτε στη φόρμα των ειδοποιήσεων.

Επιλέγοντας «Επιλογές Αποστολής» μεταφέρεστε στην παρακάτω οθόνη, όπου μπορείτε να επιλέξετε τις επιλογές αποστολής των μηνυμάτων όταν πραγματοποιείτε μια εγχρήματη συναλλαγή.

Θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης μέσω SMS ή συσκευής κωδικών μιας χρήσης.

Εισάγοντας τον αντίστοιχο κωδικό και επιλέγοντας «Αποθήκευση» (με το σύμβολο ), ενημερώνεστε με την παρακάτω οθόνη ότι οι αλλαγές αποθηκεύτηκαν επιτυχώς.

Εικονίδια γύρω από το avatar



Εικονίδιο χρήστη

Πατώντας στην εικόνα Χρήστη , σας δίνεται η δυνατότητα να εγκαταστήσετε μια φωτογραφία της προτίμησης σας ή επιλέγοντας μια ήδη υπάρχουσα φωτογραφία («Επιλέξτε μια υπάρχουσα φωτογραφία») ή βγάζοντας μια καινούρια φωτογραφία («Βγάλε φωτογραφία»). Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε εύκολα να προσωποποιήσετε τον λογαριασμό σας και έτσι να τον διακρίνετε με ευκολία ειδικά όταν πολλοί Χρήστες χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη συσκευή για την είσοδο τους στην εφαρμογή Attica Mobile.

Για την αντίστροφη διαδικασία, αρκεί να επιλέξετε πάλι το εικονίδιο και να επιλέξετε «Καθαρισμός φωτογραφίας».

Μηνύματα
Στο μενού των μηνυμάτων βλέπετε τα μηνύματα που λαμβάνετε από την Τράπεζα. Η ταξινόμησή τους γίνεται με βάση την ημερομηνία και ώρα παραλαβής. Επιπλέον, με το εικονίδιο μπορείτε να εφαρμόσετε φίλτρα στην αναζήτησή τους με κριτήρια την ημερομηνία, την κατάσταση (όλα, αδιάβαστο, διαβασμένο) και την κατάσταση προτεραιότητας (όλα, σημαντικό, κανονικό).


Τέλος, με το εικονίδιο , υπάρχει η δυνατότητα διαγραφής επιλεγμένων μηνυμάτων. Επιλέξτε «Επιβεβαίωση».

Ιστορικό Ενεργειών
To Ιστορικό Ενεργειών εμφανίζει τις ενέργειες/συναλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει χρησιμοποιώντας το Attica Mobile και το Attica e-banking. Mε αυτή την επιλογή, μπορείτε να βλέπετε το ιστορικό των ενεργειών σας.

Ο πίνακας αποτελείται από τέσσερις στήλες: το κανάλι από το οποίο έγινε η Συναλλαγή (Attica mobile ή Attica e-banking), την Ημερομηνία Συναλλαγής, τον Τύπο και τις λεπτομέρειες της Συναλλαγής και την Κατάσταση (αν δηλαδή ολοκληρώθηκε με επιτυχία).

Επιλέγοντας να ανοίξετε το φίλτρο, μπορείτε να τροποποιήσετε το ιστορικό ενεργειών ώστε να εμφανιστεί σύμφωνα με τα αντίστοιχα κριτήρια.

Αν δίπλα σε κάποια συναλλαγή υπάρχει το εικονίδιο αυτό σημαίνει ότι για την συγκεκριμένη συναλλαγή υπάρχει απόδειξη συναλλαγής και μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να την δείτε, να την αποθηκεύσετε ή να την αποστείλετε.

Στοιχεία Επικοινωνίας
Εδώ θα βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας της Attica Bank (διεύθυνση, email και τηλέφωνο).

Συντομεύσεις Attica Mobile για το λειτουργικό Android

Μενού


Χαρτοφυλάκιο

Συναλλαγές

Χρήστης

Υπηρεσίες

Συναλλαγές


Πρότυπα

Μεταφορά σε λογαριασμό μου

Ενδοτραπεζικές μεταφορές

Εμβάσματα μέσω ΔΙΑΣ

Πληρωμή Λογαριασμών

RF Ενιαία Συναλλαγή Πληρωμών

Πληρωμές Καρτών

Αποκλεισμός Κάρτας

Πληροφορίες


Σημεία Εξυπηρέτησης

Συναλλαγματικές ισοτιμίες

Ιστορικό Ενεργειών

Μηνύματα

Επεξεργασία


Επεξεργασία

Περισσότερες Πληροφορίες

Αποθήκευση και αποστολή

Επιλογή drag & drop

Χρήσιμα


Ρυθμίσεις

Φίλτρα Αναζήτησης

Στοιχεία Επικοινωνίας

Επικοινωνία