Η αποστολή Κωδικών μίας Χρήσης μέσω μηνύματος SMS (SMS Token) πραγματοποιείται στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Attica Bank.
Εάν δεν έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας, ελάτε σε ένα κατάστημά μας, προσκομίζοντας έναν λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας για την πιστοποίηση του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου
Για να εγγραφείτε και να ενεργοποιήσετε την Υπηρεσία Αποστολής Κωδικών Μίας Χρήσης μέσω SMS (SMS Token), μπορείτε να επιλέξετε:
- Να συνδεθείτε στο Attica e-banking και να ακολουθήσετε τα βήματα που περιγράφονται παρακάτω.
- Να επισκεφθείτε ένα κατάστημα Attica Bank.
Διαδικασία μέσω Attica e-banking
Βήμα 1: Συνδεθείτε στο Attica e-banking με τους προσωπικούς σας κωδικούς.
Συνδεθείτε στο Attica e-banking καταχωρώντας τον Κωδικό Πελάτη και τον Μυστικό Kωδικό.
Βήμα 2: Εγγραφή στην Υπηρεσία Κωδικών Μίας Χρήσης μέσω SMS
Από το μενού «Εργασίες Χρήστη» επιλέξτε τη συναλλαγή «Εγγραφή στην Υπηρεσία Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS».
Αν δεν έχετε εγγραφεί στην Υπηρεσία Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS, εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη με τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το κουμπί «Αποδοχή»:
Πριν επιλέξετε «Αποδοχή» παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι ο αριθμός τηλεφώνου που εμφανίζεται στην οθόνη ισχύει και ότι είναι ίδιος με τον αριθμό τηλεφώνου που κατέχετε.
Στην περίπτωση που o εμφανιζόμενος αριθμός κινητού τηλεφώνου στην παρακάτω οθόνη ισχύει και είναι ίδιος με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που κατέχετε, επιλέγετε «Αποδοχή»
Στην συνέχεια θα πρέπει εισάγετε τον 8-ψήφιο κωδικό μιας χρήσης που θα παραχθεί από την Συσκευή Κωδικών μιας Χρήσης (hardware token) στην οθόνη επιβεβαίωσης . Επιλέγετε «Επιβεβαίωση»
Η διαδικασία εγγραφής έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς και θα πρέπει να προχωρήσετε στο Βήμα 3 «Ενεργοποίηση Υπηρεσία Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS».
Εάν είστε ήδη εγγεγραμμένος, θα εμφανιστεί οθόνη με το παρακάτω μήνυμα και μπορείτε να προχωρήσετε στο Βήμα 3 «Ενεργοποίηση Υπηρεσίας Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS».
Περιπτώσεις μη επιτυχούς εγγραφής:
Η διαδικασία εγγραφής δεν θα μπορέσει να ολοκληρωθεί εάν δεν γίνει επικαιροποίηση του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου.Μάθετε πως να επικαιροποιήσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας
Συγκεκριμένα
- Στην περίπτωση που δεν έχετε ενημερώσει την Τράπεζα με τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, θα εμφανιστεί το μήνυμα «Δεν μπορείτε να εγγραφείτε στην Υπηρεσία Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS».
- Στην περίπτωση που έχετε αλλάξει αριθμό κινητού τηλεφώνου και δεν έχετε ενημερώσει την τράπεζα τότε στην παρακάτω οθόνη θα εμφανίζεται ο παλιός αριθμός κινητού τηλεφώνου.
Βήμα 3: Ενεργοποίηση Υπηρεσίας Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS
Από το μενού Εργασίες Χρήστη επιλέξτε τη συναλλαγή Ενεργοποίηση Κωδικών μιας Χρήσης SMS
Αν η υπηρεσία δεν είναι ενεργοποιημένη, εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη με τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το κουμπί «Αποδοχή»:
Πριν επιλέξετε «Αποδοχή» παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι ο αριθμός τηλεφώνου που εμφανίζεται στην οθόνη ισχύει και ότι είναι ίδιος με τον αριθμό τηλεφώνου που κατέχετε.
Εάν έχετε αλλάξει αριθμό κινητού τηλεφώνου (δηλ. ο αριθμός τηλεφώνου που εμφανίζεται στην παραπάνω οθόνη είναι διαφορετικός από τον αριθμό τηλεφώνου που κατέχετε) η διαδικασία ενεργοποίησης κωδικών μιας χρήσης δεν μπορεί να ολοκληρωθεί εάν δεν γίνει επικαιροποίηση του αριθμού του τηλεφώνου σας.
Μάθετε πως να επικαιροποιήσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας
Στην περίπτωση που o εμφανιζόμενος Αριθμός τηλεφώνου (στην παραπάνω οθόνη) ισχύει, επιλέγετε «Αποδοχή» και στην συνέχεια «Αποστολή κωδικού μιας χρήσης με SMS»
Με την επιλογή «Αποστολή κωδικού μιας χρήσης με SMS», αποστέλλεται στο κινητό σας τηλέφωνο SMS με έναν Κωδικό Μιας Χρήσης, τον οποίο θα πρέπει να πληκτρολογήσετε στο πεδίο «Κωδικός μιας χρήσης»
Επιλέξτε «Επιβεβαίωση» για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενεργοποίησης.
Σημείωση: Το μήνυμα SMS που θα σταλεί στο κινητό σας τηλέφωνο, θα έχει σαν αποστολέα «AtticaBank».
Αν η υπηρεσία αποστολής κωδικών μιας χρήσης μέσω SMS έχει ήδη ενεργοποιηθεί, τότε εμφανίζεται το αντίστοιχο μήνυμα «Έχετε ήδη ενεργοποιήσει την υπηρεσία κωδικών μιας χρήσης μέσω SMS».
Σημείωση: Προκειμένου να επιβεβαιώστε ότι η εγγραφή σας και η ενεργοποίηση στην υπηρεσία κωδικών μιας χρήσης έχει γίνει με τον αριθμό κινητού που διαθέτετε και όχι με προηγούμενο αριθμό (για την περίπτωση που έχετε αλλάξει αριθμό κινητού), παρακαλούμε επιλέξτε από το μενού Ειδοποιήσεις τη συναλλαγή Ρυθμίσεις Παράδοσης Ειδοποιήσεων, προκειμένου να επιβεβαιώσετε ότι η Τράπεζα έχει ενημερωθεί με τον επικαιροποιημένο Αριθμό τηλεφώνου σας.
Σε περίπτωση που έχετε παραλείψει το Βήμα 2 της οδηγίας «Εγγραφή στην Υπηρεσία Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS» , θα ενημερωθείτε με το αντίστοιχο μήνυμα ότι πρέπει πρώτα να προβείτε σε εγγραφή στην υπηρεσία.
Για οποιαδήποτε διευκρίνηση xρειασθείτε η Attica Bank είναι στην διάθεσή σας.
Τηλέφωνα: +30 210 3669000, +30 210 3669600.
Fax: 2102280817
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.