Σε περίπτωση που δεν έχετε δηλώσει στην τράπεζα τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το e-mail σας ή εάν τα στοιχεία αυτά έχουν αλλάξει, παρακαλούμε επισκεφθείτε ένα κατάστημά μας.
Κατά την επίσκεψή σας στο κατάστημα θα σας ζητηθεί από τον λειτουργό της τράπεζας ένας λογαριασμός κινητής τηλεφωνίας ή βεβαίωση εταιρείας κινητής τηλεφωνίας προκειμένου να γίνει η πιστοποίηση και να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας στην Υπηρεσία Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS.
Εναλλακτικά, εάν αδυνατείτε να προσέλθετε σε κατάστημα (π.χ. Μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού , ναυτικοί) μπορείτε να μας ενημερώσετε στέλνοντάς μας μήνυμα (Secure Message) μέσω της υπηρεσίας e-banking.
Οδηγίες Αποστολής Μηνύματος μέσα από την Υπηρεσία Attica e-banking
Συνδεθείτε στο Attica e-banking και επιλέξτε το εικονίδιο

Επιλέγοντας Νέο Μήνυμα θα εμφανιστεί η παρακάτω οθόνη. Στο πρώτο πεδίο με τίτλο «Θέμα» επιλέξτε «Λογαριασμοί» και στο δεύτερο πεδίο με τίτλο «Θέμα» πληκτρολογήστε «Επικαιροποίηση κινητού και e-mail» .

Στο μήνυμα θα καταχωρήσετε τον εν ισχύ αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το e-mail σας.
Απαραίτητο βήμα είναι το να επισυνάψετε έναν λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας ή βεβαίωση εταιρείας κινητής τηλεφωνίας. Προκειμένου να επισυνάψετε το έγγραφο θα επιλέξετε προσθήκη αρχείου (Εικόνα, Φωτογραφία από κινητό ή PDF) και «Αποστολή»
O Αρμόδιος Λειτουργός της Τράπεζας θα επικαιροποιήσει τα στοιχεία σας, θα σας εγγράψει στην Υπηρεσία Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS και θα σας ενημερώσει προκειμένου να συνεχίσετε με το Βήμα 3 Ενεργοποίηση Κωδικών μιας Χρήσης SMS