Attica e-banking για Authorizer (Εγκρίνων)

Διαβάστε τον τόπο που λειτουργεί ο ρόλος του Εγκρίνοντα σε εταιρίες με εγκριτικά επίπεδα στις συναλλαγές.

Εισαγωγή

Καλώς ορίσατε στο νέο Attica e-banking! Από τώρα και στο εξής, μπορείτε να διαχειρίζεστε συναλλαγές με ασφάλεια και αυτονομία και να κάνετε τις συναλλαγές σας εύκολα και γρήγορα με μια σειρά από επιλογές που βρίσκονται στη διάθεσή σας.

Στο Attica e-banking, οι Εταιρικοί Πελάτες (Νομικά Πρόσωπα - Επιχειρήσεις) έχουν παραπάνω από έναν Χρήστες οι οποίοι και έχουν διαφορετικούς, διακριτούς ρόλους ανάλογα με τα καθήκοντά τους. Σε ένα Εταιρικό Πελάτη οι Χρήστες της εφαρμογής μπορεί να έχουν τους παρακάτω ρόλους:

  • Κύριος Χρήστης (Master User): Ο Κύριος Χρήστης έχει το ρόλο του administrator (διαχειριστή) των υπολοίπων χρηστών του Εταιρικού Πελάτη, δηλαδή δημιουργεί τους Χρήστες με τον αντίστοιχο Ρόλο τους, αναθέτει Συναλλαγές και Λογαριασμούς και καθορίζει τα Όρια ανά Χρήστη, καθώς και τα Ημερήσια Όρια του Εταιρικού πελάτη. Ο ίδιος ο Master User δεν έχει δικαίωμα εγχρήματων συναλλαγών, δηλαδή δεν μπορεί να καταχωρήσει ή να εγκρίνει μια εγχρήματη συναλλαγή.
  • Καταχωρητής (Maker): Ο Maker καταχωρεί εγχρήματες συναλλαγές που αποθηκεύονται στο σύστημα του Attica e-banking ως εκκρεμείς (Pending) ώστε άλλος Χρήστης ή Χρήστες (αναλόγως του εγκριτικού σχήματος του Εταιρικού Πελάτη) με το ρόλο του Εγκρίνοντα να προχωρήσουν στην έγκριση των συναλλαγών αυτών.
  • Εγκρίνων (Authorizer): Ο Εγκρίνων εγκρίνει τις εγχρήματες συναλλαγές που έχουν καταχωρηθεί από τον ή τους Makers (Καταχωρητές) του εταιρικού σχήματος. Αμέσως μόλις οι συναλλαγές εγκριθούν υποβάλλονται αυτόματα προς εκτέλεση.
  • Καταχωρητής & Εγκρίνων (Maker & Authorizer): Ο Καταχωρητής & Εγκρίνων μπορεί και να καταχωρήσει και να εγκρίνει μια εγχρήματη συναλλαγή.

Attica e-banking για Authorizer (Εγκρίνων)

Με τον ρόλο σας ως Εγκρίνων (Authorizer) και ανάλογα με τις συναλλαγές που σας έχει αναθέσει ο Κύριος Χρήστης (Master User) για έγκριση, σύμφωνα με το οργανόγραμμα και τους κανόνες που καθορίζονται για τον Εταιρικό Πελάτη, θα μπορείτε να εγκρίνετε το σύνολο ή μέρος από τις συναλλαγές που περιγράφονται παρακάτω.

Στο πάνω-πάνω μέρος της πρώτης και κάθε άλλης οθόνης μπορείτε να δείτε σε μία γραμμή τα παρακάτω εικονίδια:

  • Το Logo της Attica Bank. Πατώντας (mouse click) στο logo μεταφέρεστε στην αρχική σελίδα του ιστότοπου της Attica Bank.
  • Εικονίδιο «Καταστήματα». Με επιλογή, μεταφέρεστε στην αντίστοιχη σελίδα του ιστότοπου της Attica Bank όπου καταγράφεται το δίκτυο καταστημάτων & ΑΤΜs της Τράπεζας.
  • Το τηλέφωνο της Τράπεζας.
  • Η επιλογή της γλώσσας της εφαρμογής (Ελληνικά, Αγγλικά).

 

Στο πάνω αριστερό μέρος της πρώτης οθόνης της εφαρμογής, μπορείτε να δείτε το logo του Attica e-banking. Οπουδήποτε και αν βρίσκεστε μέσα στην εφαρμογή επιλέγοντας να πατήσετε στο logo αυτό, οδηγείστε στην πρώτη οθόνη της εφαρμογής. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και αν επιλέξετε το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη.

  • Επιλέγοντας το εικονίδιο με το φάκελο , μπορείτε να δείτε τα μηνύματα που η Τράπεζα μπορεί να σας στείλει μέσα από την εφαρμογή του e-banking. Μπορείτε και εσείς να στείλετε απάντηση στα μηνύματα αυτά, ή να δημιουργήσετε εξ αρχής και να στείλετε ένα μήνυμα στην Attica Bank.
  • Αν χρειάζεστε βοήθεια, σε οποιοδήποτε σημείο της εφαρμογής, μπορείτε να επιλέξετε το εικονίδιο με το ερωτηματικό , και να μεταφερθείτε στο μενού που περιέχει λεπτομέρειες σε σχέση με τις διαδικασίες και την χρήση της εφαρμογής καθώς και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.
  • Αποσύνδεση από την εφαρμογή του e-banking μπορείτε να κάνετε επιλέγοντας το εικονίδιο ON/OFF .

Η εφαρμογή σας ενημερώνει για την χρονική στιγμή της τελευταίας σας εισαγωγής στο Attica e-banking.

Ο Χρήστης Εγκρίνων (Authorizer) με τον οποίο έχετε ήδη συνδεθεί, έχει τον ρόλο του Εγκρίνοντα των εγχρήματων συναλλαγών της Εταιρείας. Μπορεί επίσης να εκτελεί ορισμένες διαχειριστικές συναλλαγές σε σχέση με τους λογαριασμούς που του έχουν ανατεθεί ή σχετικές με τους κωδικούς πρόσβασης στην εφαρμογή και τις ειδοποιήσεις που λαμβάνει αυτόματα από την εφαρμογή. Τέλος μπορεί να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τα οικονομικά στοιχεία των λογαριασμών που του έχουν ανατεθεί.

Θέση Πελάτη

Θέση Πελάτη/Χαρτοφυλάκιο

Από το μενού «Θέση Πελάτη» και από «Το χαρτοφυλάκιό μου» μπορείτε να δείτε αναλυτικά και ανά κατηγορία, το σύνολο των Τραπεζικών Λογαριασμών του Εταιρικού Πελάτη που σας έχουν ανατεθεί. Δίπλα από την επικεφαλίδα κάθε κατηγορίας υπάρχει το σύμβολο (+) ή (-). Επιλέγοντας αντίστοιχα, κάνετε ορατά τα στοιχεία της κάθε κατηγορίας ή ελαχιστοποιείτε τις πληροφορίες όπως φαίνεται στην εικόνα.

Eπιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα μετακίνησης των κατηγοριών αλλά και των επιμέρους λογαριασμών ανά κατηγορία ανάλογα με τη σειρά που επιθυμείτε να φαίνονται. Όσον αφορά στις κατηγορίες, επιλέγετε το εικονίδιο στα δεξιά της οθόνης και με drag and drop μεταφέρετε την κατηγορία λογαριασμών στη σειρά που θέλετε. Ομοίως, για τη μεταφορά των λογαριασμών, μπορείτε να τους κάνετε αντίστοιχα drag and drop για να τους μεταφέρετε στην επιθυμητή θέση εντός της κατηγορίας τους όπως φαίνεται παρακάτω:

 

Τέλος, με διπλό mouse click πάνω σε κάποιο λογαριασμό, μεταφέρεστε στην αναλυτική εικόνα του λογαριασμού .

Τρεχούμενοι Λογαριασμοί

Όσον αφορά στους Τρεχούμενους Λογαριασμούς, εδώ φαίνονται:

  • ο τύπος και ο αριθμός ΙΒΑΝ του λογαριασμού
  • το κατάστημα
  • η ημερομηνία έκδοσης του
  • οι δικαιούχοι
  • οι ειδικοί όροι αν υπάρχουν ή όχι
  • το αν ο λογαριασμός είναι ενεργός ή όχι
  • το διαθέσιμο υπόλοιπο
  • το λογιστικό υπόλοιπο
  • το όριο υπερανάληψης
  • οι συνολικές δεσμεύσεις

Στο κάτω μέρος της οθόνης, καταγράφονται:

  • Το Ιστορικό Συναλλαγών

    Από προεπιλεγμένες ρυθμίσεις της εφαρμογής,  εμφανίζονται  για χρονικό διάστημα ενός μήνα όλες οι συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί με τον συγκεκριμένο λογαριασμό από οποιοδήποτε κανάλι (π.χ. e-banking, Mobile, ATMs, Καταστήματα). Αν θέλετε να δείτε τις συναλλαγές σας για μικρότερο ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μπορείτε να εμφανίσετε τα φίλτρα και να ορίσετε διαφορετικό χρονικό διάστημα.

    Για κάθε συναλλαγή φαίνονται η ημερομηνία της συναλλαγής, ο κωδικός αναφοράς της, η περιγραφή της, το ποσό χρέωσης ή πίστωσης και το λογιστικό υπόλοιπο του λογαριασμού μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Εκτός από τις πληροφορίες που φαίνονται στην λίστα, μπορείτε να επιλέξετε το εικονίδιο που υπάρχει δεξιά  και να δείτε επιπλέον πληροφορίες για την κάθε συναλλαγή.

    Ανοίγοντας το Ημερολόγιο, μπορείτε να δείτε πότε έχετε πραγματοποιήσει τις συναλλαγές σας ανά μήνα και την αντίστοιχη περιγραφή και το ποσό της συναλλαγής.

    Τέλος, μπορείτε να κατεβάσετε το ιστορικό των συναλλαγών (ανάλογα με τα φίλτρα που έχετε χρησιμοποιήσει) σε αρχεία csv, pdf είτε xls.
  • Τις Ενεργές Συναλλαγές
    Εδώ μπορείτε να δείτε για τον συγκεκριμένο λογαριασμό αν έχετε προγραμματίσει προσεχείς συναλλαγές δηλαδή συναλλαγές επαναλαμβανόμενες ή μεταχρονολογημένες.
  • To Δεσμευμένο Ποσό
    Αν υπάρχει κάποιο ποσό δέσμευσης για τον συγκεκριμένο λογαριασμό, εδώ μπορείτε να δείτε πληροφορίες για τις δεσμεύσεις αυτές.

Δάνεια

Όσον αφορά τα Δάνεια, οι επιπλέον ειδικές πληροφορίες που φαίνονται εκτός από την φιλική ονομασία, τον αριθμό και το τραπεζικό προϊόν του Δανείου είναι:

  • το ποσό εκταμίευσης
  • η ημερομηνία λήξης του Δανείου
  • το κατάστημα όπου ανοίχτηκε το Δάνειο και η ημερομηνία ανοίγματος
  • ο λογαριασμός εξυπηρέτησης Δανείου
  • η ημερομηνία σύμβασης
  • ο αριθμός σύμβασης
  • δικαιούχοι του Δανείου
  • το ενήμερο υπόλοιπο
  • το τρέχον επιτόκιο
  • η επόμενη δόση και η ημερομηνία πληρωμής της
  • το ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο

Στο κάτω μέρος της οθόνης φαίνεται το Ιστορικό Συναλλαγών.

Από προεπιλεγμένες ρυθμίσεις της εφαρμογής,  εμφανίζονται  για χρονικό διάστημα ενός μήνα όλες οι συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί για το συγκεκριμένο Δάνειο. Αν θέλετε να δείτε τις συναλλαγές για μικρότερο ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μπορείτε να εμφανίσετε τα φίλτρα και να ορίσετε διαφορετικό χρονικό διάστημα.

Για κάθε συναλλαγή φαίνονται η ημερομηνία, οι λεπτομέρειες της συναλλαγής, το ποσό χρέωσης ή πίστωσης και επιπλέον το λογιστικό υπόλοιπο του λογαριασμού του Δανείου μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής.

Για κάθε συναλλαγή εκτός από τις πληροφορίες που φαίνονται στην λίστα, μπορείτε να επιλέξετε το εικονίδιο  που υπάρχει δεξιά   και να δείτε επιπλέον πληροφορίες για την συγκεκριμένη συναλλαγή.

Ανοίγοντας το Ημερολόγιο, μπορείτε να δείτε πότε έχετε πραγματοποιήσει τις συναλλαγές σας ανά μήνα και την αντίστοιχη περιγραφή και το ποσό της συναλλαγής.

Τέλος, μπορείτε να κατεβάσετε το ιστορικό των συναλλαγών (ανάλογα με τα φίλτρα που έχετε χρησιμοποιήσει) σε αρχεία csv, pdf είτε xls.

Πιστωτικές κάρτες

Για τις Πιστωτικές κάρτες, οι πληροφορίες που εμφανίζονται είναι:

  • η φιλική ονομασία, ο αριθμός και το είδος της Κάρτας (από την λίστα που υπάρχει εκεί μπορείτε να δείτε τα στοιχεία και τις λεπτομέρειες οποιουδήποτε άλλου λογαριασμού επιθυμείτε)
  • η ημερομηνία λήξης
  • η κατάσταση Κάρτας
  • ο κάτοχος
  • η πρόσθετη Κάρτα (αν υπάρχει)
  • ο κάτοχος της πρόσθετης Κάρτας
  • το διαθέσιμο υπόλοιπο
  • το λογιστικό υπόλοιπο
  • το πιστωτικό όριο
  • το υπόλοιπο τελευταίου λογαριασμού
  • το ποσό τελευταίας πληρωμής
  • η ελάχιστη καταβολή και η ημερομηνία καταβολής της
  • η ημερομηνία τελευταίου λογαριασμού
  • το ποσό των μελλοντικών δόσεων, εφόσον υπάρχουν δόσεις

Στο κάτω μέρος της οθόνης καταγράφονται:

  • Το Ιστορικό Συναλλαγών

Εμφανίζονται  όλες οι συναλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει μετά την έκδοση του τελευταίου λογαριασμού της Κάρτας. Για κάθε συναλλαγή εκτός από τις πληροφορίες που φαίνονται στην λίστα (Ημερομηνία συναλλαγής, Λεπτομέρειες συναλλαγής, Ποσό Χρέωσης, Αριθμός Κάρτας κύριας ή πρόσθετης), μπορείτε να επιλέξετε το εικονίδιο  που υπάρχει δεξιά   και να δείτε επιπλέον πληροφορίες για την συγκεκριμένη συναλλαγή.

Τέλος, μπορείτε να κατεβάσετε το ιστορικό των συναλλαγών σε αρχεία csv, pdf είτε xls.

  • Οι Προεγκρίσεις

Μέσω των προεγκρίσεων φαίνονται οι χρεώσεις της Πιστωτικής Κάρτας που δεν έχουν λογιστικοποιηθεί (δεν έχουν εκκαθαριστεί) ακόμη. Το ποσό που εμφανίζεται στις προεγκρίσεις δεσμεύεται έως ότου οριστικοποιηθεί η εκάστοτε συναλλαγή.

  • Ο Τελευταίος Λογαριασμός
    Εδώ μπορείτε να δείτε και ηλεκτρονικά τις κινήσεις που περιλαμβάνονται στον τελευταίο λογαριασμό της Πιστωτικής Κάρτας.

Ασφαλιστικά προϊόντα

Ασφάλιση Οχήματος

Για την Ασφάλιση Οχήματος, οι πληροφορίες που εμφανίζονται είναι:

  • Το Ονοματεπώνυμο του κατόχου του ασφαλιστηρίου
  • Ο Αριθμός Συμβολαίου του ασφαλιστηρίου
  • Το Ασφαλιστικό Συμφέρον το οποίο περιγράφει τη σχέση του Πελάτη με το Συμβόλαιο δηλαδή εάν είναι συμβαλλόμενος ή ασφαλισμένος ή συμβαλλόμενος και ασφαλισμένος.
  • Η Ημερομηνία Έναρξης του ασφαλιστηρίου
  • Η Ημερομηνία Λήξης του ασφαλιστηρίου
  • Ο Αριθμός Κυκλοφορίας Οχήματος
  • Το Είδος Οχήματος
  • Το Ποσό Ασφαλίστρου

Συναλλαγές

Λίστα Ενεργών Συναλλαγών

Οι εγχρήματες συναλλαγές που έχουν προγραμματιστεί για το προσεχές χρονικό διάστημα απεικονίζονται στη λίστα Ενεργών Συναλλαγών. Έχετε τις επιλογές «Προβολή» , «Διαγραφή»  και «Ιστορικό Συναλλαγών»  ανά εγγραφή.

Με την επιλογή «Προβολή» π.χ. σε μια ενεργή Μεταφορά μέσω ΔΙΑΣ, μεταφέρεστε στην «Προβολή λεπτομερειών της Συναλλαγής» όπου μπορείτε να δείτε τα αναλυτικά στοιχεία της επιλεγμένης συναλλαγής. Επιλέγοντας «Επιστροφή» μεταφέρεστε στην αρχική οθόνη.

Για να διαγράψετε μια ενεργή συναλλαγή θα σας ζητηθεί κωδικός μιας χρήσης είτε μέσω συσκευής κωδικών μιας χρήσης είτε μέσω αποστολής του κωδικού μιας χρήσης με SMS στο κινητό σας τηλέφωνο. Επιλέξτε «Επιβεβαίωση» ώστε να διαγράψετε όλες τις υπόλοιπες προγραμματισμένες εκτελέσεις της συναλλαγής.

Η επιλογή «Ιστορικό Συναλλαγών» έχει την ακόλουθη μορφή και εμφανίζει όλες τις επιμέρους συναλλαγές που έχουν ήδη εκτελεστεί και αποτελούν μέρος της επαναλαμβανόμενης συναλλαγής.

Αιτήσεις / Καρνέ επιταγών

Λίστα Αιτήσεων

Η Λίστα Αιτήσεων παρουσιάζει την κατάσταση των αιτήσεων π.χ. για καρνέ επιταγών που έχουν υποβληθεί προς την Τράπεζα.

 Όπως φαίνεται και από τον πίνακα, μια αίτηση χαρακτηρίζεται από την «Ημερομηνία (υποβολής της Αίτησης)», το είδος της αίτησης και την «Κατάσταση».

 

Οι πιθανές καταστάσεις αίτησης π.χ. για χορήγηση καρνέ επιταγών είναι:

  • Απεσταλμένη: Η αίτηση χορήγησης καρνέ επιταγών έχει αποσταλεί προς την Τράπεζα.
  • Σε επεξεργασία: Η αίτηση χορήγησης καρνέ επιταγών είναι υπό επεξεργασία από την Τράπεζα.
  • Ολοκληρωμένη: Η αίτηση χορήγησης καρνέ επιταγών έχει εγκριθεί και ολοκληρωθεί και έτσι μπορείτε να πάρετε το μπλοκ επιταγών από το αντίστοιχο κατάστημα.
  • Ακυρωμένη: Η αίτηση χορήγησης καρνέ επιταγών έχει ακυρωθεί από σας.
  • Απορριφθείσα: Η αίτηση χορήγησης καρνέ επιταγών έχει απορριφθεί από την Τράπεζα.

Επιλέγοντας «Εμφάνιση φίλτρων» από το πάνω δεξιά μέρος της οθόνης, μεταφέρεστε στην αντίστοιχη οθόνη. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε τις ημερομηνίες και την κατάσταση της αίτησης ως φίλτρα αναζήτησης των αιτήσεων. Επιλέξτε «Εφαρμογή φίλτρων» για να προσαρμόσετε αναλόγως τα αντίστοιχα αποτελέσματα.

Με την επιλογή πάνω δεξιά «Απόκρυψη φίλτρων», επιστρέφετε στην αρχική οθόνη.

Kατάσταση Συναλλαγών

Εμφάνιση εκκρεμών συναλλαγών

Εγκριτικό σχήμα ενός επιπέδου

Στην περίπτωση αυτή, εμφανίζονται οι συναλλαγές για τις οποίες αναμένεται έγκριση από έναν Εγκρίνοντα (Authorizer) ώστε να πραγματοποιηθούν. Ένα παράδειγμα φαίνεται παρακάτω όπου υπάρχει μια μεταφορά ΔΙΑΣ που είναι σε εκκρεμότητα.

Επιλέγοντας «Αποδοχή», οδηγείστε στην παρακάτω φόρμα επιβεβαίωσης της πληρωμής όπου σας ζητείται κωδικός μιας χρήσης.

Αφού εισάγετε τον κωδικό μιας χρήσης, επιλέξτε «Επιβεβαίωση». Θα οδηγηθείτε στην επόμενη οθόνη. Εδώ σας γνωστοποιείται ότι η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί και εκτός από τις λεπτομέρειες της συναλλαγής, είναι διαθέσιμη και η σχετική απόδειξη.

Σε περίπτωση που επιλέξετε το εικονίδιο «Απόδειξη συναλλαγής» οδηγείστε στην παρακάτω φόρμα σύμφωνα με την οποία επιλέγετε αν θα κατεβάσετε την απόδειξη στον υπολογιστή σας ή θα την αποστείλετε με email.

.

Επιλέγοντας «Απόρριψη», οδηγείστε στην παρακάτω φόρμα επιβεβαίωσης της απόρριψης όπου σας ζητείται κωδικός μιας χρήσης.

Αφού εισάγετε τον κωδικό, επιλέξτε «Επιβεβαίωση». Θα οδηγηθείτε στην επόμενη οθόνη, όπου σας γνωστοποιείται ότι η συναλλαγή έχει ακυρωθεί.

Επιλέγοντας «Επαναπρογραμματισμός», σας δίνεται η ευκαιρία να επαναπρογραμματίσετε μια συναλλαγή προς έγκριση που έχει λήξει, δηλαδή έχει παρέλθει η ημερομηνία κατά την οποία είχε σταλεί προς έγκριση. Θα σας ζητηθεί επίσης κωδικός μιας χρήσης.

Αφού εισάγετε τον κωδικό μιας χρήσης, επιλέξτε «Επιβεβαίωση». Θα οδηγηθείτε στην επόμενη οθόνη. Εδώ σας γνωστοποιείται ότι η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί.

Εγκριτικό σχήμα δύο επιπέδων

Στο εγκριτικό σχήμα δύο επιπέδων ορίζεται για κάθε συναλλαγή το σχήμα των εγκρίσεων που χρειάζεται για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή αυτή.

Έστω ότι ο Εταιρικός Πελάτης έχει υιοθετήσει το εγκριτικό σχήμα δύο υπογραφών για το οποίο ισχύουν οι εξής περιπτώσεις:

 

Για να εγκριθεί μια συναλλαγή θα πρέπει να ισχύουν μια από τις τέσσερις (4) παραπάνω περιπτώσεις:

  • Έγκριση από Χρήστη με είδος υπογραφής Α και από Χρήστη με είδος υπογραφής Β ανεξάρτητα από την σειρά υπογραφής
  • Έγκριση από Χρήστη με είδος υπογραφής Α και μετά από Χρήστη με είδος υπογραφής Ι
  • Έγκριση από Χρήστη με είδος υπογραφής Β και μετά από Χρήστη με είδος υπογραφής Ι
  • Έγκριση από Χρήστη με είδος υπογραφής Ι

Έστω π.χ. μια συναλλαγή Μεταφορά ΔΙΑΣ για την οποία ισχύουν τα παρακάτω:

  • Ο Authorizer1 έχει Τύπο Έγκρισης Α
  • Ο Authorizer2 έχει Τύπο Έγκρισης Β
  • Ο Authorizer3 έχει Τύπο Έγκρισης Ι

ανεξαρτήτου ποσού και ορίου. (Γενικά μπορούν να οριστούν και διαφορετικοί τύποι εγκρίσεων στους Χρήστες, ανάλογα και με τα ποσά της συναλλαγής, τα όρια και τους λογαριασμούς).

Άρα λοιπόν, για να ολοκληρωθεί μια Μεταφορά ΔΙΑΣ χρειάζεται να γίνουν ένα από τα παρακάτω:

  • Να εγκριθεί η συναλλαγή από τον Authorizer Επειδή ο Authorizer1 έχει τύπο έγκρισης Α, η συναλλαγή αυτόματα δεν θα εμφανίζεται πια στις δικές του εκκρεμείς συναλλαγές, αλλά θα μπορεί να την βλέπει στις εκκρεμείς του συναλλαγές ο Authorizer2 και ο Authorizer3. Με έγκριση της συναλλαγής είτε από τον Authorizer2 είτε από τον Authorizer3, η συναλλαγή ολοκληρώνεται και τότε εμφανίζεται ως ολοκληρωμένη στο αποτέλεσμα των συναλλαγών όλων των εμπλεκόμενων και μπορεί να παραχθεί και η απόδειξη της συναλλαγής (Α+Β ή Α+Ι).
  • Να εγκριθεί η συναλλαγή από τον Authorizer Επειδή ο Authorizer2 έχει τύπο έγκρισης Β, η συναλλαγή αυτόματα δεν θα εμφανίζεται πια στις εκκρεμείς του συναλλαγές, αλλά θα μπορεί να την βλέπει στις εκκρεμείς του συναλλαγές ο Authorizer1 και ο Authorizer3. Με έγκριση της συναλλαγής είτε από τον Authorizer1 είτε από τον Authorizer3, η συναλλαγή ολοκληρώνεται και τότε εμφανίζεται ως ολοκληρωμένη στο αποτέλεσμα των συναλλαγών όλων των εμπλεκόμενων και μπορεί να παραχθεί και η απόδειξη της συναλλαγής (Β+Α ή Β+Ι).
  • Να εγκριθεί η συναλλαγή από τον Authorizer Επειδή ο Authorizer3 έχει τύπο έγκρισης Ι, η συναλλαγή ολοκληρώνεται και εμφανίζεται ως ολοκληρωμένη στο αποτέλεσμα των συναλλαγών όλων των εμπλεκόμενων και μπορεί να παραχθεί και η απόδειξη της συναλλαγής (Ι).

 Στην Εμφάνιση των «Εκκρεμών Συναλλαγών» και στη στήλη Κατάσταση, οι πιθανές καταστάσεις της συναλλαγής προς έγκριση μπορεί να είναι:

Ενός επιπέδου εγκριτικό σχήμα:

  • Σε εκκρεμότητα, μη εγκεκριμένο: Η συναλλαγή δεν έχει εγκριθεί ακόμη από τον Εγκρίνοντα (Αuthorizer).
  • Σε εκκρεμότητα, απορρίφθηκε: Η συναλλαγή έχει απορριφθεί από έναν Εγκρίνοντα (Αuthorizer).
  • Έχει λήξει, μη εγκεκριμένο: Η συναλλαγή έχει λήξει χωρίς να έχει εγκριθεί.
  • Εστάλη στην Τράπεζα: H συναλλαγή έχει εγκριθεί και έχει αποσταλεί στην τράπεζα.
  • Σε επεξεργασία: Η συναλλαγή έχει αποσταλεί στην Tράπεζα και είναι υπό επεξεργασία (π.χ. αίτηση για καρνέ επιταγών).

Δύο επιπέδων εγκριτικό σχήμα:

  • Σε εκκρεμότητα, μη εγκεκριμένο: Η συναλλαγή δεν έχει εγκριθεί ακόμη από τον/τους Εγκρίνοντα/ες (Αuthorizer(s)).
  • Σε εκκρεμότητα, απορρίφθηκε: Η συναλλαγή έχει απορριφθεί από έναν Εγκρίνοντα (Αuthorizer).
  • Έχει λήξει, μη εγκεκριμένο: Η συναλλαγή έχει λήξει χωρίς να έχει εγκριθεί από κανένα Εγκρίνοντα (Aurhorizer).
  • Έχει λήξει, απορρίφθηκε: H συναλλαγή έχει λήξει και έχει απορριφθεί από έναν Εγκρίνοντα (Authorizer).
  • Έχει λήξει, υπογεγραμμένο: H συναλλαγή έχει λήξει ενώ έχει πάρει έγκριση από ένα Εγκρίνοντα (εκκρεμούσε η δεύτερη έγκριση).
  • Εστάλη στην Τράπεζα: H συναλλαγή έχει εγκριθεί και έχει αποσταλεί στην Τράπεζα (ολοκληρωμένη).
  • Σε επεξεργασία: Η συναλλαγή έχει αποσταλεί στην Τράπεζα και είναι υπό επεξεργασία (π.χ. αίτηση για καρνέ επιταγών).

Αποτέλεσμα Συναλλαγών

Στην επιλογή αυτή, εμφανίζονται τα αποτελέσματα των συναλλαγών μετά την διαδικασία των εγκρίσεων, όπως φαίνεται στην παρακάτω οθόνη:

Με το εικονίδιο «Προβολή»  σε μια συγκεκριμένη συναλλαγή, μεταφέρεστε στη φόρμα «Προβολή στοιχείων» η οποία περιέχει τις λεπτομέρειες της συναλλαγής.

Επιλέξτε «ΟΚ» για να κλείσετε την οθόνη.

Με την επιλογή του εικονιδίου «Download» , οδηγείστε στην παρακάτω φόρμα «Λήψη απόδειξης Συναλλαγής» όπου μπορείτε να κατεβάσετε την απόδειξη συναλλαγής στον υπολογιστή σας είτε να την αποστείλετε με email.

Επιπλέον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την δυνατότητα εισαγωγής φίλτρων ώστε να διευκολύνεται η αναζήτηση των συναλλαγών:

 

Συναλλαγές POS

Οι Συναλλαγές POS αφορούν Πελάτες που έχουν στην κατοχή τους τερματικό/ά POS. Μέσα από την συναλλαγή αυτή ο Χρήστης μπορεί να δει και να αποθηκεύσει, αν το επιθυμεί, το ιστορικό κινήσεων όλων των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν μέσα από όλα τα τερματικά POS τα οποία είναι συνδεδεμένα στους λογαριασμούς του.

Την συναλλαγή μπορεί ο χρήστης να την βρει στο μενού «Συναλλαγές».

Με την επιλογή της συγκεκριμένης λειτουργικότητας εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη:

Τα φίλτρα περιέχουν:

  • Τον Κωδικό Εμπόρου: Η προεπιλεγμένη τιμή είναι «Όλα» και αφορά όλους τους «Κωδικούς Εμπόρου» που είναι συνδεδεμένοι στον Εταιρικό Πελάτη. Ο Χρήστης μπορεί να αλλάξει την επιλογή αυτή επιλέγοντας έναν μοναδικό κωδικό εμπόρου από την λίστα.

  • Το Χρονικό Διάστημα μέσα στο οποίο έχουν εκκαθαριστεί οι συναλλαγές. Η προεπιλογή αναφέρεται σε διάστημα τριών ημερών, μπορεί όμως ο χρήστης να επιλέξει το χρονικό διάστημα για το οποίο επιθυμεί να δει τις αντίστοιχες συναλλαγές.

  • Τον Τύπο Συναλλαγής. Aρχικά εμφανίζονται όλες οι συναλλαγές, μπορεί όμως ο Χρήστης να επιλέξει αν θέλει να δει τις συναλλαγές που αφορούν μόνο «Αγορές», «Αγορές με Δόσεις» ή «Αγορές με Δόσεις και Προπληρωμή».

  • Η Κατάσταση της Συναλλαγής που μπορεί να είναι «Επιτυχής» ή «Ανεπιτυχής»

Με Εφαρμογή ο Χρήστης μπορεί να πάρει την λίστα με το Ιστορικό των Συναλλαγών ανάλογα με τα φίλτρα που έχει επιλέξει:

Σε κάθε συναλλαγή επιλέγοντας το βελάκι που υπάρχει δεξιά ή μαζικά για όλες τις συναλλαγές επιλέγοντας το βελάκι στο τίτλο , μπορεί ο χρήστης να δει περισσότερες λεπτομέρειες για τις συναλλαγές αυτές.

Οι στήλες του πίνακα των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι οι εξής:

  • Ημερομηνία Αρχείου: Αντιστοιχεί στην ημερομηνία του αρχείου της εκκαθάρισης των συναλλαγών
  • Κωδικός Εμπόρου: Αντιστοιχεί στον Κωδικό Εμπόρου. Ένας Εταιρικός Πελάτης μπορεί να διαθέτει παραπάνω από έναν κωδικούς εμπόρου.
  • Τύπος Συναλλαγής: Ο τύπος συναλλαγής που πραγματοποιήθηκε.
  • Κατάσταση Συναλλαγής: Η κατάσταση της συναλλαγής.
  • Ακαθάριστο Ποσό: Το ακαθάριστο ποσό της συναλλαγής.
  • Καθαρό Ποσό: Το καθαρό ποσό της συναλλαγής όπου έχει αφαιρεθεί η προμήθεια.
  • Ποσό Προμήθειας: Το ποσό προμήθειας για κάθε συναλλαγή
  • Τέλη/έξοδα: Τα τέλη/έξοδα της συναλλαγής εάν υπάρχουν (π.χ. ο φόρος διαμονής).
  • Ημερομηνία Εκτέλεσης: Η ημερομηνία κλεισίματος του αρχείου από τον έμπορο
  • Αναφορά συναλλαγής: Ο κωδικός αναφοράς της συναλλαγής

Στη συνέχεια, υπάρχει η δυνατότητα λήψης των αποτελεσμάτων αναζήτησης ως αρχεία xlsx, pdf και csv, όπως φαίνεται στην άνω δεξιά πλευρά των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Πρέπει να επιλέξετε το σχετικό εικονίδιο ώστε να κατεβάσετε το αντίστοιχο format αρχείου. Ο μέγιστος αριθμός εγγραφών που μπορεί να περιέχει το αρχείο είναι 3.000.

Εργασίες Χρήστη

Αλλαγή Κωδικού Πελάτη

Στην επιλογή αυτή, μπορείτε να αλλάξετε τον Κωδικό Πελάτη. Όπως αναγράφεται παραπάνω στην αντίστοιχη οθόνη, ο Κωδικός Πελάτη πρέπει να αποτελείται από 8 έως 20 λατινικούς χαρακτήρες και σύμβολα και να περιέχει στοιχεία από δύο τουλάχιστον από τις παρακάτω κατηγορίες:

  • Μικρό γράμμα
  • Αριθμό και
  • Ειδικό σύμβολο: @, $, ^, =

Εισάγετε στο κενό πεδίο «Νέος Κωδικός Πελάτη» και επιλέξτε «Υποβολή». Ακολούθως, θα σας ζητηθεί «Επιβεβαίωση» για την αλλαγή Κωδικού Πελάτη για να ολοκληρωθεί η αλλαγή. Τέλος θα ενημερωθείτε με email και με SMS ότι ο Κωδικός Πελάτη άλλαξε.

Αλλαγή Μυστικού Κωδικού

Στην επιλογή αυτή, μπορείτε να αλλάξετε το Μυστικό Κωδικό (password) σας. Όπως αναγράφεται, ο Μυστικός Κωδικός πρέπει να αποτελείται από 8 έως 20 λατινικούς χαρακτήρες και σύμβολα και να περιέχει:

  • Κεφαλαίο γράμμα
  • Μικρό γράμμα
  • Αριθμό και
  • Ειδικό σύμβολο: @, #, $, /, ^, &, +, =

Επίσης, δεν πρέπει να περιέχει ακολουθία αριθμών ή μέρος από τον Κωδικό Πελάτη.

Για την αλλαγή του Μυστικού Κωδικού, εισάγετε στα κενά πεδία τον τρέχοντα Μυστικό Κωδικό, τον νέο Μυστικό Κωδικό και μια επιβεβαίωση του νέου Μυστικού Κωδικού. Επιλέξτε «Αλλαγή μυστικού κωδικού».

Για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή θα σας ζητηθεί έγκριση με Push Notification στην εγγεγραμμένη συσκευή σας είτε κωδικός μιας χρήσης μέσω SMS. Εισάγετε τον κωδικό μιας χρήσης και επιλέξτε «Επιβεβαίωση».

Θα ενημερωθείτε με email, SMS ή/και Push Notification ότι ο Μυστικός Κωδικός άλλαξε.

Ο νέος Μυστικός Κωδικός θα ισχύει για 3 μήνες.

Διαχείριση Λογαριασμών

Για τη διευκόλυνσή σας, μπορείτε αντί του αριθμού, να χρησιμοποιείτε φιλικές ονομασίες για τους τραπεζικούς λογαριασμούς που σας έχουν ανατεθεί. Στη «Διαχείριση Λογαριασμών», επιλέξτε τον τραπεζικό λογαριασμό στον οποίο θέλετε να αποδώσετε φιλική ονομασία. Στο πεδίο «ψευδώνυμο» (nickname) εισάγετε την ονομασία που επιθυμείτε. Την ονομασία αυτή θα την βλέπετε μόνο εσείς. Το όριο χαρακτήρων για το φιλική ονομασία είναι 15.

Αφού έχετε ορίσει ψευδώνυμο, επιλέξτε «Υποβολή». Στη συνέχεια, από τη φόρμα «Επιβεβαίωση αλλαγών λογαριασμού», επιλέξτε «Επιβεβαίωση».

Ιστορικό Ενεργειών

Στο Ιστορικό Ενεργειών καταγράφονται όλες οι ενέργειες που έχει πραγματοποιήσει ο Χρήστης του Attica e-banking. Με αυτή την επιλογή, μπορείτε να βλέπετε το ιστορικό των ενεργειών σας μέσω της εφαρμογής. Επίσης, από την λειτουργία αυτή επιλέγοντας το εικονίδιο .  μπορείτε να επανεκτυπώσετε αποδείξεις από τις συναλλαγές που καταχωρήσατε και εγκρίθηκαν  και για τις οποίες υπάρχει απόδειξη.

Ο πίνακας αποτελείται από τέσσερις (4) στήλες: το κανάλι από το οποίο έγινε η Συναλλαγή (προσωρινά μόνο e-banking), την Ημερομηνία και την ώρα Συναλλαγής, τον Τύπο και τις λεπτομέρειες της Συναλλαγής και την Κατάσταση.

Με την επιλογή Εμφάνιση φίλτρων, πλοηγείστε στην παρακάτω οθόνη όπου περιέχονται τα πεδία «Από/Μέχρι», «Κατηγορία Συναλλαγών», «Τύπος Συναλλαγής», «Προκαθορισμένοι Δικαιούχοι», «Λογαριασμός Δικαιούχου», «Όνομα Δικαιούχου»,  «Κατάσταση Συναλλαγής» και «Κανάλι». Επιλέξτε το κάθε πεδίο και πατήστε «Εφαρμογή φίλτρων» ώστε να εμφανιστεί το ιστορικό ενεργειών σας με τα αντίστοιχα κριτήρια.

Με την επιλογή πάνω δεξιά «Απόκρυψη φίλτρων», επιστρέφετε στην αρχική οθόνη.

Υπηρεσία Κωδικών Μιας Χρήσης

Εγγραφή στην υπηρεσία κωδικών μιας χρήσης μέσω SMS

Η εγγραφή σας στην Υπηρεσία Κωδικών μιας Χρήσης μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό σας τηλέφωνο (SMS Token) μπορεί να γίνει με δύο τρόπους ανάλογα αν έχετε στην κατοχή σας Συσκευή Κωδικών μιας Χρήσης ή όχι.

Στην περίπτωση που είστε ήδη εγγεγραμμένος στην υπηρεσία αποστολής κωδικών μιας χρήσης μέσω SMS τότε θα εμφανιστεί το ακόλουθο μήνυμα στην οθόνη σας:

 


 

Α) Με Συσκευή Κωδικών μιας Χρήσης

Από το μενού «Εργασίες Χρήστη» επιλέξτε τη συναλλαγή «Εγγραφή στην Υπηρεσία Κωδικών Μίας Χρήσης μέσω SMS» ώστε να εγγραφείτε στην υπηρεσία.

Τότε θα εμφανιστεί η παρακάτω οθόνη η οποία περιέχει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το κουμπί «Αποδοχή» όπως φαίνεται παρακάτω:

 

Για να εγγραφεί ο Χρήστης στην υπηρεσία, πρέπει να επιλέξει «Αποδοχή» και να εισάγει τον 8-ψήφιο κωδικό μιας χρήσης που θα παραχθεί από τη Συσκευή Κωδικών μιας Χρήσης στο πεδίο της οθόνης όπως φαίνεται παρακάτω. Έπειτα ο χρήστης πρέπει να επιλέξει «Επιβεβαίωση».

 

Όταν η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί ενημερώνεται αντίστοιχα ο Χρήστης. Στη συνέχεια θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε την αποστολή κωδικών μιας χρήσης μέσω SMS.

Β) Χωρίς Συσκευή Κωδικών μιας Χρήσης

Η εγγραφή σας στην Υπηρεσία Κωδικών μιας Χρήσης μέσω SMS μπορεί να γίνει μόνο από τον Κύριο Χρήστη (Master User).

Ενεργοποίηση Κωδικών μιας Χρήσης μέσω SMS

Για την ενεργοποίηση Κωδικών μιας Χρήσης μέσω SMS, εφόσον έχετε κάνει την αντίστοιχη εγγραφή στην υπηρεσία, ακολουθούνται τα παρακάτω βήματα:

Από το μενού «Εργασίες Χρήστη» επιλέξτε τη συναλλαγή «Ενεργοποίηση κωδικών Μίας Χρήσης μέσω SMS» για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία.

 

Στη περίπτωση που δεν έχει γίνει εγγραφή στην υπηρεσία, θα ενημερωθείτε με το αντίστοιχο μήνυμα ότι πρέπει πρώτα να εγγραφείτε στην υπηρεσία:

Εφόσον η υπηρεσία δεν είναι ήδη ενεργοποιημένη, εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη με τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου και το κουμπί «Αποδοχή»:

 

Για να ενεργοποιήσει ο χρήστης την υπηρεσία, πρέπει να πατήσει «Αποδοχή» και «Αποστολή κωδικού μιας χρήσης με SMS» από την επόμενη οθόνη η οποία είναι η παρακάτω:

Με την επιλογή «Αποστολή κωδικού μιας χρήσης με SMS», αποστέλλεται στο κινητό σας τηλέφωνο μήνυμα SMS που περιέχει Κωδικό μιας Χρήσης που πρέπει να εισάγετε στο πεδίο «Κωδικός μιας Χρήσης» όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα. Επιλέξτε «Επιβεβαίωση».

Τέλος, ο Χρήστης ενημερώνεται ότι η συναλλαγή έχει ολοκληρωθεί και στο εξής θα μπορεί να ολοκληρώνει τις συναλλαγές με τους κωδικούς μιας χρήσης μέσω SMS.

Σημείωση:

  • Ο Κωδικός Μιας Χρήσης που αποστέλλεται μέσω γραπτού μηνύματος SMS είναι ενεργός για δύο (2) λεπτά.
  •  Ο Κωδικός Μιας Χρήσης που αποστέλλεται μέσω γραπτού μηνύματος SMS για την συγκεκριμένη συναλλαγή, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε άλλη συναλλαγή.
  • Η υπηρεσία αποστολής Κωδικών Μιας Χρήσης μέσω γραπτού μηνύματος SMS (SMS Token) «κλειδώνεται» μετά από τρείς (3) προσπάθειες λανθασμένης εισαγωγής Κωδικού Μιας Χρήσης και θα πρέπει να επικοινωνήστε με το Help Desk της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Τράπεζας στα τηλέφωνα: 210-3669000 ή 801-11-500900 (από σταθερό τηλέφωνο εντός Ελλάδας, με χρέωση μίας αστικής μονάδας), για να ενεργοποιηθεί εκ νέου.

Ενεργοποίηση Συσκευής Κωδικών μιας Χρήσης

Σε περίπτωση που δεν έχετε ενεργοποιημένη την δυνατότητα αποστολής κωδικών μιας χρήσης μέσω SMS, τότε χρειάζεται να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Attica Bank ή ένα κατάστημα της Attica Bank για να ενεργοποιήσουν την συσκευή κωδικών μιας χρήσης. Αν σε αυτήν την περίπτωση επιλέξετε την συναλλαγή «Ενεργοποίηση Συσκευής κωδικών μιας χρήσης», το αντίστοιχο μήνυμα που θα εμφανιστεί στην οθόνη:

 

Αν όμως έχετε ενεργοποιημένη την αποστολή κωδικών μιας χρήσης μέσω SMS, τότε θα εμφανιστεί στην οθόνη σας η παρακάτω οθόνη:

Θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τον σειριακό αριθμό της συσκευής Κωδικών μιας Χρήσης που βρίσκεται στο πίσω μέρος της συσκευής και ακολούθως ένα Κωδικό μιας Χρήσης που παράγεται από την συσκευή.

Επιλέγοντας «Αποδοχή» παίρνετε μήνυμα επιβεβαίωσης και χρειάζεται να ζητήσετε αποστολή κωδικού μιας χρήσης μέσω SMS και να συμπληρώσετε αυτόν τον κωδικό:

Με «Επιβεβαίωση» θα πάρετε μήνυμα ολοκλήρωσης. Η συσκευή κωδικών μιας χρήσης έχει ενεργοποιηθεί και μπορείτε να την χρησιμοποιείτε στις συναλλαγές σας.

Ειδοποιήσεις

Ρυθμίσεις Παράδοσης Ειδοποίησης

Στις «Ρυθμίσεις Παράδοσης Ειδοποίησης» πρέπει να επιλέξετε τη Γλώσσα ειδοποίησης καθώς και τον τρόπο ειδοποίησης μέσω SMS είτε email. Πατήστε «Αποθήκευση».


Διαχείριση ειδοποιήσεων

Στη Διαχείριση Ειδοποιήσεων, επιλέγετε αν θέλετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για κάθε καινούρια εγχρήματη συναλλαγή που πραγματοποιείτε μέσω του Attica e-banking. Ακολούθως, επιλέγετε αν θέλετε αποστολή των ειδοποιήσεων στο κινητό, στο email σας ή και στα δυο.

Ασφαλιστικά προϊόντα

Μέσω  του Attica e-banking, ασφαλίστε το όχημα  ή την κατοικία σας, εύκολα και με ασφάλεια,  επιλέγοντας  το Ασφαλιστικό πρόγραμμα της INTERAMERICAN  που καλύπτει τις ανάγκες σας.
Συγκεκριμένα,  επιλέξτε  «Ασφαλιστικά προϊόντα», από το βασικό menu του Attica e-banking και έχετε τη δυνατότητα να αιτηθείτε για τα διαθέσιμα Ασφαλιστικά  προγράμματα  ασφάλισης οχήματος ή  κατοικίας .   

Ασφάλιση Οχήματος

Για την ασφάλιση οχήματος, θα χρειαστείτε:

  1. Τα στοιχεία που αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος
  2. Την ημερομηνία γέννησης του ιδιοκτήτη

Πατώντας το κουμπί «Αίτηση ασφάλισης οχήματος», θα μεταβείτε στην παρακάτω οθόνη  που αφού λάβετε γνώση των Γενικών Πληροφοριών Διαμεσολαβητή και της Προσυμβατικής Ενημέρωσης του προϊόντος, έχετε τη δυνατότητα να μεταβείτε στην πλατφόρμα Anytime της INTERAMERICAN  και να επιλέξετε το  πρόγραμμα Ασφάλισης  οχήματος που καλύπτει τις ανάγκες σας.

Πιο συγκεκριμένα:

Με την επιλογή αυτή, θα κατευθυνθείτε   στην αντίστοιχη σελίδα ασφάλισης οχήματος   της   Anytime, όπου  θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε τα παρεχόμενα Ασφαλιστικά προγράμματα,  να συγκρίνετε τιμές και  να επιλέξετε το Ασφαλιστικό πρόγραμμα  που καλύπτει τις ανάγκες σας. Ακολουθείστε  τα βήματα που  απαιτούνται όπως καταχώρηση των Στοιχείων,  Αποδοχή Όρων και Πληρωμή Ασφαλιστηρίου προκειμένου να εκδοθεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας.

Στο site της Anytime, στην ενότητα «Συχνές Ερωτήσεις» (https://www.anytime.gr/info/faq), μπορείτε να βρείτε  πληροφορίες  για τα προγράμματα ασφάλισης καθώς και για τις καλύψεις που προσφέρει το κάθε πρόγραμμα.