Η Attica Bank σας προσφέρει υψηλού επιπέδου θωρακισμένο περιβάλλον για να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας μέσα από τα ψηφιακά κανάλια της Attica Bank με τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια, όπως περιγράφεται ακολούθως:
-
Eξειδικευμένα συστήματα ηλεκτρονικής ασφάλειας
Τα εξειδικευμένα συστήματα ηλεκτρονικής ασφάλειας της Attica Bank ελέγχουν και καταγράφουν όλες τις προσβάσεις και αποτρέπουν μη εξουσιοδοτημένες ενέργειες στα συστήματά της.
-
Κρυπτογράφηση (2048 bits)
Τα δεδομένα που ανταλλάσσονται σε κάθε συναλλαγή γίνονται με κρυπτογράφηση υψηλού επιπέδου. Το σύστημα κρυπτογράφησης έχει πιστοποιηθεί από διεθνούς κύρους εταιρία που ειδικεύεται σε θέματα ασφάλειας συναλλαγών. (Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την εγκυρότητα της σελίδας του Attica e-banking και του πιστοποιητικού ασφαλείας, πατώντας το εικονίδιο με το λουκέτο στη γραμμή διεύθυνσης του περιηγητή σας).
-
Περιηγητές
Το Attica e-banking και Attica Mobile δεν λειτουργεί και οι συναλλαγές δεν μπορούν να εκτελεστούν σε παλιές εκδόσεις περιηγητών που ενδεχομένως να έχουν πλέον κενά ασφαλείας.
-
Login
Η είσοδος στο περιβάλλον του Attica e-banking και Attica Mobile δεν είναι δυνατή μετά από μια σειρά συνεχόμενων ανεπιτυχών προσπαθειών πληκτρολόγησης Κωδικού Πελάτη ή/και Μυστικού Κωδικού.
-
Μυστικός Κωδικός
Η Attica Bank σας ζητά να αλλάζετε το Μυστικό σας Κωδικό ανά τακτά χρονικά διαστήματα όπως και σε περιπτώσεις που τα συστήματά μας εντοπίζουν διαφορετική ή ύποπτη συναλλακτική συμπεριφορά. Επίσης σας ζητά να εισάγετε σύνθετους Μυστικούς Κωδικούς για περισσότερη ασφάλεια από υποκλοπές.
-
Κωδικοί Μιας Χρήσης
Οι Κωδικοί μιας Χρήσης έχουν σύντομη διάρκεια ζωής (2 λεπτά) και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μία και μόνο συναλλαγή.
-
Πρόσθετος Μηχανισμός Ισχυρής Ταυτοποίησης Πελάτη
Κάθε φορά που πραγματοποιείτε κάποια από τις παρακάτω συναλλαγές, σας ζητείται επιπλέον επιβεβαίωση της συναλλαγής σας μέσω του πρόσθετου Κωδικού μιας Χρήσης τον οποίο θα λάβετε στο email που έχετε δηλώσει στην τράπεζα:
-
Μεταφορά Χρημάτων σε Τρίτους Εντός και Εκτός Τράπεζας
-
Αλλαγή Κωδικού Πελάτη (Username) και Μυστικού Κωδικού (Password)
-
Εγγραφή και Μεταβολή Συσκευής Κινητού Τηλεφώνου ή Τάμπλετ
-
Μεταβολή Ημερήσιων Ορίων για Μεταφορές & Πληρωμές
-
Ενημέρωση Προσωπικών Στοιχείων ή Αριθμού Κινητού Τηλεφώνου μέσω eGov-KYC
-
-
Συναλλαγές
Η εκτέλεση συναλλαγών δεν είναι δυνατή μετά από μια σειρά συνεχόμενων ανεπιτυχών προσπαθειών εισαγωγής του κωδικού μιας χρήσης.
-
Αποσύνδεση
Αποσυνδέεστε αυτόματα από το σύστημα ύστερα από ένα συγκεκριμένο χρόνο κατά τον οποίο δεν έχετε προβεί σε κάποια ενέργεια ή συναλλαγή.
-
Όρια
Μπορείτε να διαμορφώσετε εσείς οι ίδιοι τα ανώτατα ημερήσια όρια και τα ανώτατα όρια ανά συναλλαγή.
-
Ειδοποιήσεις
Η Attica Bank σας ενημερώνει χωρίς χρέωση και ανά πάσα στιγμή μέσω e-mail ή SMS, για αλλαγές που πιθανόν να γίνουν και στους Κωδικούς πρόσβασής σας στο Attica e-banking και Attica Mobile. Η Attica Bank μπορεί να σας ενημερώνει , εφόσον το επιθυμείτε, και για τις εγχρήματες συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο περιβάλλον του Attica e-banking ή Attica Mobile.
Χρήσιμες Συμβουλές
- Ενημερώνετε τον υπολογιστή σας με τις νεότερες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος και του περιηγητή (browser) που χρησιμοποιείτε για τις συναλλαγές σας.
- Θωρακίστε τον υπολογιστή και τις κινητές σας συσκευές, εγκαθιστώντας προγράμματα προστασίας (Firewall, Antivirus και Antispyware).
- Στο πρόγραμμα προστασίας από ιούς (antivirus) έχετε ενεργοποιημένο τον έλεγχο σε πραγματικό χρόνο και ρυθμίστε το να ενημερώνεται αυτόματα με την τελευταία έκδοση.
- Διαγράψτε αμέσως τυχόν παραπλανητικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (phishing emails) ή/και sms που σας προτρέπουν να δώσετε προσωπικά στοιχεία ή να επισκεφτείτε ιστοσελίδες ή να ανοίξετε συνημμένα αρχεία υποτίθεται ότι έχουν αποσταλεί από την Attica Bank.
- Η Attica Bank δεν θα σας ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο να αποκαλύψετε τους Μυστικούς Κωδικούς σας ή τα προσωπικά σας στοιχεία (Username, Password, αριθμό λογαριασμού, αριθμό κάρτας, ΑΔΤ κλπ), τηλεφωνικά, μέσω e-mail ή μέσω SMS.
- Μην αποθηκεύετε ή κρατάτε σε σημειώσεις τους κωδικούς σας και μην τους κοινοποιείτε σε τρίτα πρόσωπα.
- Μην εγκαθιστάτε και χρησιμοποιείτε το Attica Mobile σε συσκευές που έχετε επιτρέψει να έχουν πρόσβαση άλλα άτομα (μέσω του PIN σας ή του fingerprint sensor)
- Χρησιμοποιείτε το Attica e-banking μόνο μέσω των επίσημων ιστοσελίδων της Attica Bank (www.atticabank.gr ή www.digital.atticabank.gr) και όχι μέσω συνδέσμων (links) σε άλλα sites, μηχανές αναζήτησης ή e-mail.
- Χρησιμοποιήστε ΜΟΝΟ τις επίσημες εφαρμογές του Attica Mobile που βρίσκονται σε Google Play και Apple App Store.