Μεταβείτε στη σελίδα του Attica e-banking https://ebanking.atticabank.gr/#/login και επιλέξτε Online Εγγραφή στο Attica e-banking. Για να αποκτήσετε κωδικούς της υπηρεσίας e-banking θα πρέπει να είστε πελάτης μας και να έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail) στην Τράπεζα. Οι κωδικοί σας εκδίδονται Online και μπορείτε άμεσα να συνδεθείτε στην υπηρεσία Attica e-banking και Attica Mobile.
Εικ.1
Βήμα 1- Προσωπικά Στοιχεία
Το πρώτο βήμα της διαδικασίας αφορά στην εισαγωγή και ταυτοποίηση των προσωπικών σας στοιχείων.(εικ.2) Τα στοιχεία που χρειάζεται να συμπληρώσετε είναι:
- ΑΦΜ
- Ημερομηνία Γέννησης
- Αρ.Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
- Αριθμός κινητού τηλεφώνου (To τηλέφωνο πρέπει να ξεκινά με τον κωδικό χώρας και στη συνέχεια τον αριθμό πχ για Ελλάδα 3069**********)
- Διεύθυνση E-mail
Και ένα από τα στοιχεία :
- Τον αριθμό Λογαριασμού σας ή τον αριθμό της Χρεωστικής ή τον αριθμό της Πιστωτικής Κάρτας της Attica Bank που είστε κάτοχος.
Εικ.2
Αφού συμπληρώσετε όλα τα παραπάνω πεδία, επιλέξτε «Επόμενο».
Εάν κάποιο/α από τα στοιχεία σας δεν επιβεβαιωθεί, θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα προκειμένου να επικοινωνήσετε με την Τράπεζα και η διαδικασία θα διακοπεί. Για τη διαδικασία επικαιροποίησης των στοιχείων σας μπορείτε να ενημερωθείτε από το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών ή από το Κατάστημα Συνεργασίας σας.
Βήμα 2-Επιβεβαίωση Στοιχείων
Μετά την επιτυχή ταυτοποίηση των στοιχείων σας, λαμβάνετε στο κινητό σας μήνυμα SMS με έναν μοναδικό κωδικό ασφαλείας, που θα πρέπει να πληκτρολογήσετε στο πεδίο «Κωδικός Επαλήθευσης» για την επιβεβαίωση του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου. (εικ.3)
Εικ.3
Ο κωδικός ισχύει για 2 λεπτά. Σε περίπτωση που λήξει αυτό το διάστημα χωρίς να εισάγετε τον «Κωδικό Επαλήθευσης», επιλέξτε την «Επαναποστολή» ώστε να λάβετε νέο κωδικό.
Στην περίπτωση που πραγματοποιήσετε τρεις αποτυχημένες προσπάθειες καταχώρησης του «Κωδικού Επαλήθευσης», για λόγους ασφάλειας, το σύστημα θα σας επιτρέψει να προσπαθήσετε εκ νέου μετά από 24 ώρες.
Βήμα 3-Επαλήθευση ασφαλείας
Μετά την επιτυχή επαλήθευση του αριθμού του κινητού σας τηλεφώνου, λαμβάνετε στο e-mail σας έναν δεύτερο κωδικό ασφαλείας, που θα πρέπει να πληκτρολογήσετε στο πεδίο «Κωδικός Επαλήθευσης».(εικ.4)
Εικ.4
Ο κωδικός ισχύει για 2 λεπτά. Σε περίπτωση που λήξει αυτό το διάστημα χωρίς να εισάγετε τον «Κωδικό Επαλήθευσης», επιλέξτε την «Επαναποστολή» ώστε να λάβετε νέο κωδικό.
Σε περίπτωση που πραγματοποιήσετε τρεις αποτυχημένες προσπάθειες καταχώρησης του «Κωδικού Επαλήθευσης» το σύστημα, για λόγους ασφάλειας, θα σας επιτρέψει να προσπαθήσετε εκ νέου μετά από 24 ώρες.
Βήμα 4- Ολοκλήρωση εγγραφής και Login
Στο σημείο αυτό, θα πρέπει να πληκτρολογήσετε τον Κωδικό Πελάτη και τον Μυστικό Κωδικό που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για την είσοδό σας στο Attica e-banking. Για την επιλογή τους, παρακαλούμε ακολουθήστε τους κανόνες που αναφέρονται στο κάτω μέρος της οθόνης. (εικ.5)
Εικ. 5
Προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα πρέπει να λάβετε γνώση και να αποδεχθείτε:
επιλέγοντας «Αποδοχή Όρων».
Πατώντας «Υποβολή», η διαδικασία ολοκληρώνεται και εμφανίζεται μήνυμα που σας ενημερώνει για την επιτυχημένη εγγραφή σας στην υπηρεσία καθώς και για το e-mail επιβεβαίωσης που θα λάβετε(εικ.6)
Εικ.6
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, μπορείτε άμεσα να συνδεθείτε στην υπηρεσία Attica e-banking πληκτρολογώντας τον Κωδικό Πελάτη και τον Μυστικό Κωδικό που επιλέξατε στο βήμα 4 της διαδικασίας.
Σημαντική Σημείωση
Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε στο e-mail επιβεβαίωσης.
Καλώς Ήρθατε στις Ψηφιακές Υπηρεσίες της Attica Bank!