Ενεργοποίηση Υπηρεσίας Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS
Από το μενού Εργασίες Χρήστη επιλέξτε τη συναλλαγή Ενεργοποίηση Κωδικών μιας Χρήσης SMS
Αν η υπηρεσία δεν είναι ενεργοποιημένη, εμφανίζεται η παρακάτω οθόνη με τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το κουμπί «Αποδοχή»:
Πριν επιλέξετε «Αποδοχή» παρακαλούμε επιβεβαιώστε ότι ο αριθμός τηλεφώνου που εμφανίζεται στην οθόνη ισχύει και ότι είναι ίδιος με τον αριθμό τηλεφώνου που κατέχετε.
Εάν έχετε αλλάξει αριθμό κινητού τηλεφώνου (δηλ. ο αριθμός τηλεφώνου που εμφανίζεται στην παραπάνω οθόνη είναι διαφορετικός από τον αριθμό τηλεφώνου που κατέχετε) η διαδικασία ενεργοποίησης κωδικών μιας χρήσης δεν μπορεί να ολοκληρωθεί εάν δεν γίνει επικαιροποίηση του αριθμού του τηλεφώνου σας.
Μάθετε πως να επικαιροποιήσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας
Στην περίπτωση που o εμφανιζόμενος Αριθμός τηλεφώνου (στην παραπάνω οθόνη) ισχύει, επιλέγετε «Αποδοχή» και στην συνέχεια «Αποστολή κωδικού μιας χρήσης με SMS»
Με την επιλογή «Αποστολή κωδικού μιας χρήσης με SMS», αποστέλλεται στο κινητό σας τηλέφωνο SMS με έναν Κωδικό Μιας Χρήσης, τον οποίο θα πρέπει να πληκτρολογήσετε στο πεδίο «Κωδικός μιας χρήσης»
Επιλέξτε «Επιβεβαίωση» για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενεργοποίησης.
Σημείωση: Το μήνυμα SMS που θα σταλεί στο κινητό σας τηλέφωνο, θα έχει σαν αποστολέα «AtticaBank».
Αν η υπηρεσία αποστολής κωδικών μιας χρήσης μέσω SMS έχει ήδη ενεργοποιηθεί, τότε εμφανίζεται το αντίστοιχο μήνυμα «Έχετε ήδη ενεργοποιήσει την υπηρεσία κωδικών μιας χρήσης μέσω SMS».
Σημείωση: Προκειμένου να επιβεβαιώστε ότι η εγγραφή σας και η ενεργοποίηση στην υπηρεσία κωδικών μιας χρήσης έχει γίνει με τον αριθμό κινητού που διαθέτετε και όχι με προηγούμενο αριθμό (για την περίπτωση που έχετε αλλάξει αριθμό κινητού), παρακαλούμε επιλέξτε από το μενού Ειδοποιήσεις τη συναλλαγή Ρυθμίσεις Παράδοσης Ειδοποιήσεων, προκειμένου να επιβεβαιώσετε ότι η Τράπεζα έχει ενημερωθεί με τον επικαιροποιημένο Αριθμό τηλεφώνου σας.