Σε περίπτωση που δεν έχετε δηλώσει στην τράπεζα τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το e-mail σας ή εάν τα στοιχεία αυτά έχουν αλλάξει, παρακαλούμε επισκεφθείτε ένα κατάστημά μας.
Κατά την επίσκεψή σας στο κατάστημα θα σας ζητηθεί από τον λειτουργό της τράπεζας ένας λογαριασμός κινητής τηλεφωνίας ή βεβαίωση εταιρείας κινητής τηλεφωνίας προκειμένου να γίνει η πιστοποίηση και να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας στην Υπηρεσία Κωδικών μίας Χρήσης μέσω SMS.
Εναλλακτικά, εάν αδυνατείτε να προσέλθετε σε κατάστημα (π.χ. Μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού , ναυτικοί) μπορείτε να μας ενημερώσετε στέλνοντάς μας μήνυμα (Secure Message) μέσω της υπηρεσίας e-banking.