- το Ονοματεπώνυμο Υπόχρεου
- την Ταυτότητα Οφειλής 1ο μέρος ΑΦΜ (9ψήφιο πεδίο, καταχωρείται συνεχόμενα χωρίς κενά)
- την Ταυτότητα Οφειλής 2ο μέρος (9ψήφιο πεδίο, καταχωρείται συνεχόμενα χωρίς κενά)
- την Ταυτότητα Οφειλής 3ο μέρος (12ψήφιο πεδίο, καταχωρείται συνεχόμενα χωρίς κενά)
- το Ποσό Πληρωμής
Ο υπόχρεος, ο οποίος δύναται να είναι Φυσικό ή Νομικό πρόσωπο, θα πληροφορείται τον κωδικό πληρωμής με ενέργειες του Υπουργείου Οικονομικών και της Γ.Γ.Π.Σ.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν υφίσταται ημερομηνία λήξης και κατ’ επέκταση έλεγχος καταληκτικότητας. Επίσης, θα μπορείτε να πληρώνετε είτε τμήμα είτε το σύνολο της οφειλής χρησιμοποιώντας τον ίδιο κωδικό πληρωμής.
Η Τράπεζα δεν ευθύνεται για την μη εξόφληση της υποχρέωσης του πελάτη. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
- Εάν κατά την ημερομηνία της πληρωμής, δεν υπάρχει στον δηλωμένο λογαριασμό επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο, ο λογαριασμός είναι κλειστός ή δεν δύναται να χρεωθεί.
- Εάν τα στοιχεία Πληρωμής που δηλώθηκαν στην εντολή χρέωσης του λογαριασμού είναι λανθασμένα.
Οι εντολές πληρωμής αποστέλλονται το αργότερο έως και την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Σε κάθε περίπτωση, η χρέωση του λογαριασμού σας και εφόσον υπάρχει επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο, θα γίνεται με το ποσό που αναγράφεται στην εντολή (πλέον τυχόν προμήθειας ή/και εξόδων).
Σε περίπτωση επιστροφής της εντολής στην Τράπεζα λόγω απόρριψής της από το Υπουργείο Οικονομικών:
- Πιστώνεται ο λογαριασμός σας αυτόματα με το ποσό το οποίο χρεώθηκε. Εάν ο λογαριασμός σας έχει κλείσει ή δεν καταστεί δυνατόν να πιστωθεί για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να εισπράξετε το προαναφερθέν ποσό από οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας.
Η υπηρεσία αυτή παρέχεται σύμφωνα με τους ισχύοντες Ειδικούς Όρους Τραπεζικών Εργασιών της AtticaBank.