Πληρωμή Λογαριασμών Οργανισμών / Εταιριών

Πληρώστε τους Λογαριασμούς σας ή δημιουργείστε μια πάγια εντολή

Πάγια Εντολή ΕΥΔΑΠ

Η οθόνη εξυπηρετεί την ανάθεση εντολής για αυτόματη εξόφληση λογαριασμών ΕΥΔΑΠ με αντίστοιχη χρέωση προδηλωμένου τραπεζικού λογαριασμού σας.

O πελάτης συμπληρώνει υποχρεωτικά και με δική του ευθύνη τα εξής στοιχεία:
  • το λογαριασμό που θα χρεώνονται οι οφειλές προς την ΕΥΔΑΠ
  • τον αριθμό μητρώου, όπως αυτός αναγράφεται στο Λογαριασμό Ύδρευσης και Αποχέτευσης που αποστέλλεται από την ΕΥΔΑΠ
Μπορεί να οριστεί ανώτατο ποσό χρέωσης του τραπεζικού λογαριασμού που τυχόν επιθυμεί να θέσει ο πελάτης και όπου οι λογαριασμοί με ποσό πληρωμής μεγαλύτερο αυτού, δεν θα εξοφλούνται. Αν ο εντολέας δεν επιθυμεί να υπάρχει όριο, το πεδίο θα παραμένει κενό.

Επιτρέπεται η χρέωση του λογαριασμού του πελάτη για εξόφληση λογαριασμών ΕΥΔΑΠ που υπόχρεοι προς πληρωμή είναι τρίτα πρόσωπα. Συνεπώς τις εντολές ανάθεσης τις δίνουν οι πελάτες που είναι δικαιούχοι του λογαριασμού καταθέσεων που πρόκειται να χρεωθεί.

Η έναρξη της αυτόματης πληρωμής των λογαριασμών μέσω της Τράπεζάς μας δεν θα είναι άμεση και θα ξεκινάει μόνο μετά την αποστολή στον καταναλωτή, του πρώτου λογαριασμού από τον Οργανισμό που θα φέρει την ένδειξη «Λογαριασμός εξοφλούμενος μέσω Attica Bank». Στις ημέρες που μεσολαβούν μέχρι την ενεργοποίηση της αυτόματης χρέωσης των λογαριασμών, ο πελάτης - καταναλωτής θα πρέπει να εξοφλεί κανονικά τους λογαριασμούς που θα του αποσταλούν από τον Οργανισμό.

Σε κάθε εντολή ανάθεσης, η Τράπεζα δεν ευθύνεται για την μη εξόφληση της υποχρέωσης του πελάτη, στην περίπτωση όπου κατά την ημερομηνία της πληρωμής - χρέωσης, δεν υπάρχει στο λογαριασμό του επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο, ή ο λογαριασμός είναι κλειστός, ή το ποσό πληρωμής υπερβαίνει το ανώτατο ποσό χρέωσης που τυχόν έχει δηλωθεί στην εντολή ανάθεσης.

Η ημερομηνία λήξης της προθεσμίας εξόφλησης των λογαριασμών ΕΥΔΑΠ, θα είναι και η ημερομηνία χρέωσης των λογαριασμών των πελατών. Η τράπεζα σε καμία περίπτωση δεν θα είναι υποχρεωμένη να ειδοποιεί τον πελάτη στην περίπτωση που ο λογαριασμός του είναι κλειστός, ή δεν έχει επαρκές υπόλοιπο κατά την ημερομηνία χρέωσης.

Η συναλλαγή εκτελείται την ίδια μέρα, εκτός αν εμφανιστεί το μήνυμα: «Η εντολή σας βρίσκεται υπό επεξεργασία και θα προωθηθεί στο σύστημα την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Μπορείτε να ελέγξετε εάν η εντολή σας προωθήθηκε στο σύστημα από την επιλογή της αναζήτησης στο μενού», που σημαίνει ότι θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη.

Η Τράπεζα δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη στο ποσό της χρέωσης του λογαριασμού του πελάτη, εφόσον αυτά δεν γίνονται από υπαιτιότητά της. Η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον Οργανισμό / Εταιρία.