Η οθόνη εξυπηρετεί την ανάθεση πάγιας εντολής για αυτόματη εξόφληση ρυθμισμένων οφειλών στο ΤΣΜΕΔΕ ΕΤΑΑ, με αντίστοιχη χρέωση του προδηλωμένου λογαριασμού του πελάτη.
O πελάτης συμπληρώνει υποχρεωτικά και με δική του ευθύνη τον κωδικό πάγιας εντολής και την επωνυμία ασφαλισμένου.
Επιτρέπεται η χρέωση του λογαριασμού του πελάτη για εξόφληση υποχρεώσεων τρίτων. Συνεπώς τις εντολές ανάθεσης τις δίνουν οι πελάτες που είναι δικαιούχοι του λογαριασμού καταθέσεων που πρόκειται να χρεωθεί.
Η χρέωση του προδηλωμένου λογαριασμού του πελάτη με το αντίστοιχο ποσό θα πραγματοποιείται κατά την ημερομηνία λήξης προθεσμίας της ρυθμισμένης οφειλής.
Η Τράπεζα δεν ευθύνεται για την μη εξόφληση της υποχρέωσης του πελάτη, στην περίπτωση όπου κατά την ημερομηνία της πληρωμής - χρέωσης, δεν υπάρχει στον λογαριασμό του επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο ή ο λογαριασμός είναι κλειστός.
Σε περίπτωση διπλής πληρωμής (π.χ. χρέωση λογαριασμού καταθέτη μέσω του συστήματος και συγχρόνως πληρωμή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, όπως για παράδειγμα στην Εθνική Τράπεζα), υπεύθυνο για τη διευθέτηση του θέματος είναι το ΤΣΜΕΔΕ στο οποίο και θα απευθύνονται οι ασφαλισμένοι.
Στις πάγιες εντολές δεν εκδίδονται παραστατικά είσπραξης που να συρράπτονται στα ειδοποιητήρια. Έτσι, αν κάποιος ασφαλισμένος του ΤΣΜΕΔΕ επιθυμεί οποιαδήποτε βεβαίωση (π.χ. πληρωμής ασφαλίστρων για την εφορία) θα πρέπει να απευθύνεται στις Υπηρεσίες του ΤΣΜΕΔΕ, το οποίο και θα εκδίδει τις σχετικές βεβαιώσεις.
Η ανάθεση της πάγιας εντολής ΤΣΜΕΔΕ θα εκτελείται την ίδια μέρα, εκτός αν εμφανιστεί το μήνυμα: «Η εντολή σας βρίσκεται υπό επεξεργασία και θα προωθηθεί στο σύστημα αργότερα», που σημαίνει ότι θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη.
Η τράπεζα δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη στο ποσό της χρέωσης του λογαριασμού του πελάτη, εφόσον αυτά δεν γίνονται από υπαιτιότητά της. Η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον Οργανισμό/Εταιρία.
O πελάτης συμπληρώνει υποχρεωτικά και με δική του ευθύνη τον κωδικό πάγιας εντολής και την επωνυμία ασφαλισμένου.
Επιτρέπεται η χρέωση του λογαριασμού του πελάτη για εξόφληση υποχρεώσεων τρίτων. Συνεπώς τις εντολές ανάθεσης τις δίνουν οι πελάτες που είναι δικαιούχοι του λογαριασμού καταθέσεων που πρόκειται να χρεωθεί.
Η χρέωση του προδηλωμένου λογαριασμού του πελάτη με το αντίστοιχο ποσό θα πραγματοποιείται κατά την ημερομηνία λήξης προθεσμίας της ρυθμισμένης οφειλής.
Η Τράπεζα δεν ευθύνεται για την μη εξόφληση της υποχρέωσης του πελάτη, στην περίπτωση όπου κατά την ημερομηνία της πληρωμής - χρέωσης, δεν υπάρχει στον λογαριασμό του επαρκές διαθέσιμο υπόλοιπο ή ο λογαριασμός είναι κλειστός.
Σε περίπτωση διπλής πληρωμής (π.χ. χρέωση λογαριασμού καταθέτη μέσω του συστήματος και συγχρόνως πληρωμή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, όπως για παράδειγμα στην Εθνική Τράπεζα), υπεύθυνο για τη διευθέτηση του θέματος είναι το ΤΣΜΕΔΕ στο οποίο και θα απευθύνονται οι ασφαλισμένοι.
Στις πάγιες εντολές δεν εκδίδονται παραστατικά είσπραξης που να συρράπτονται στα ειδοποιητήρια. Έτσι, αν κάποιος ασφαλισμένος του ΤΣΜΕΔΕ επιθυμεί οποιαδήποτε βεβαίωση (π.χ. πληρωμής ασφαλίστρων για την εφορία) θα πρέπει να απευθύνεται στις Υπηρεσίες του ΤΣΜΕΔΕ, το οποίο και θα εκδίδει τις σχετικές βεβαιώσεις.
Η ανάθεση της πάγιας εντολής ΤΣΜΕΔΕ θα εκτελείται την ίδια μέρα, εκτός αν εμφανιστεί το μήνυμα: «Η εντολή σας βρίσκεται υπό επεξεργασία και θα προωθηθεί στο σύστημα αργότερα», που σημαίνει ότι θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη.
Η τράπεζα δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη στο ποσό της χρέωσης του λογαριασμού του πελάτη, εφόσον αυτά δεν γίνονται από υπαιτιότητά της. Η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον Οργανισμό/Εταιρία.